Snak

Mere indhold efter annoncen
Jesus der skal ændres meget til næste kamp
Jeg synes nu ikke, det er forsvarets skyld, det der. Det er bare enormt godt lavet af Fiorentina og i særdeleshed Ribery. Ikke meget at gøre der.

Brozovic prøver noget der ser godt ud når det lykkes, men i det her tilfælde koster det.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
@Søren
Det kan da ikke være forsvarets skyld at Brozovic deler gaver ud
Interforlivet@

Hehe ok. Synes også det var lidt mærkeligt som Inter fan og beklage sig over Lukaku. Han er et monster generelt for jer synes jeg.
@JuveFella: Og det har du helt ret i - både det med at det er mærkeligt og det med at han er et monster:)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kolarov skulle bare løbe 2 meter ind i banen i stedet for ud af, så var Chiesa ikke kommet fri.
Kolarov ser jo slet ikke situationen før det er alt for sent
Ej mand.. nu må Lukaku snart gerne ramme målet
Hvor er det frustrerende, det her. Fiorentina scorer tre på fem chancer - hvoraf vi giver dem to af chancerne. Ellers har de intet. Står og pakker sig foran målet og håber, at Lukaku fortsætter med at brænde.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
For helved Lukaku den skal du score på... okay der kom vist en fod på

Fatter ikke den udskiftning - Barella banens bedste
@FD: Ja, det er lidt den gode gamle "tyveri ved højlys dag".

På den anden side så fortjener man altså heller ikke mere end 0 point med sådan et forsvar efter min mening.
Annonce