Snak

Mere indhold efter annoncen
Så kommer der muskler og skud på banen.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
I4l

Der er svært at argumentere imod, det er jo ren bundholds præstation de ligger for dagen. Jeg savner allerede De Vrij
Det ser ud til, at Dambro bliver skubbet ud - 4-3-3.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Endnu en gave fra vores Serie B defensiv
Jeg synes, det er for tyndt at lægge det her ved forsvaret. 0-1 målet er deres, men midtbanen følger simpelthen ikke med ved både 2-2 og især ved 2-3 - sidstnævnte mål er i øvrigt bare godt lavet af Fiorentina. Det sker altså også bare en gang i mellem, at modstanderen scorer, uden vi begår fejl.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ser vi meget forskelligt på, FD. Jeg synes den defensive indsats har været decideret pinlig.
Det gør vi så bare ved alle tre, midtbanen yder nul som i nul defensiv indsats i to ud af 3 mål, forsvaret sejler ved det første.

Luften er gået ud af ballonen, skal vist held og tilfældighed for ikke at ligge håbløst ud

Haha sagde jeg for tidligt godt sammenspil og så er Lukaku der
Var der virkelig offside der?

EDIT: Næh... Underlig reaktion. KOM NU!!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
JAAAAAA! Det er DET, der er brug for!!

FUCK, hvor jeg elsker Dambro!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Se nu bare kampen mand..
Annonce