Jeg synes, det er for tyndt at lægge det her ved forsvaret. 0-1 målet er deres, men midtbanen følger simpelthen ikke med ved både 2-2 og især ved 2-3 - sidstnævnte mål er i øvrigt bare godt lavet af Fiorentina. Det sker altså også bare en gang i mellem, at modstanderen scorer, uden vi begår fejl.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi