Snak

Mere indhold efter annoncen
Fremragende antrit af Hakimi. Det kan splitte et forsvar.
Tak D’Ambro. Du skyldte også.
Luk så af bagved.
Yeeess fucking fedt man og D´Ambro
#33
La prende Vecino.
What. The. Fuck.
@ OC

<3

Hakimi har været bedre i den halv time, han har været ind, end Young var i de treds foregående minutter. Hold da kæft, et faremoment for modstanderen.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De afleveringer fra Alexis til Hakimi splitter det hele ad. Gode takter.
Sensi har i øvrigt haft et forrygende indhop. Ham har jeg savnet.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Hahaha. Hold kæft hvor er det fedt.
Så fik vi lige demonstreret allerede i første kamp at vores bænk er sublim. Og ja, Hakimi skal selvfølgelig bare spille - hele tiden. Han er world class.
Pazza Inter. Kæft det forsvar. Anyway kommer til at elske Hakimi og shit Eriksen får det svært med Sanchez og Sensi at konkurrere med
Pazza Inter Amala
Annonce