Wow en kamp, det kunne godt ses at De Vrij var savnet i defensiven synes jeg - Men må ærligt bare tage hatten af for Bastoni der udviser en rutine som havde han været fast mand i 3-4år!
Martinez virkede også for mig som en mand der har fundet gejsten igen, hvilket nok skyldes der er blevet lagt mere låg på alle rygterne, for nu.
Hakimi gør et fremragende indhop, han er så hurtig og laver en flot assist til Lukaku, 40mil well spend!
Vidal synes jeg viser han er klar til at kæmpe, mens Ninja prøver for alt for mange direkte afleveringer som bare ikke lykkedes.
Sanchez viser igen igen igen bare hvilken undervurderet spiller han er. Hurtig på bolden, rammer de direkte afleveringer og har virkelig min tvivl om hvor vidt vi var kommet tilbage uden ham!
Det er vel en sæsonstart i bedste Intermanér.. Puuuuuuuhaaaa en rutsjebanetur, havde næsten glemt hvordan det var at være Interfan hah!
Pazza Inter