Snak

Mere indhold efter annoncen
Ausilio har i øvrigt udtalt, at Skriniar ikke er til salg.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Godt at få det bekræftet
Så dejligt. Fantastisk vindermentalitet, de bliver bare ved og ved. Og det er for mig en af de største forskelle på Conte og Spalletti.
Mange gode ting, men desværre viser Sensi at han vil ha´ den plads mere end Eriksen. Det er jeg personligt lidt træt af.

Men sikke en bredde!

Og hold fast hvor bliver det godt at få SDV på banen igen. Puha den forsvarskombination var ikke helt god.

Ooooog, så ville det ikke gøre mig noget at skippe Brozo ud hvis der tikker et fint beløb ind. Men den ved jeg godt jeg er ene om ;-)
Spillere der ikke har været til salg, er dog før blevet solgt...
Men ja, jeg håber ikke at vores forsvarskæde ser lige sådan ud i andre kampe.
Bastoni der berettiget får meget ros, står ikke godt placeret ved første mål. Og ligeledes er han alt for tæt på D´ambro ved det andet mål. Han er et kæmpe talent, men jeg ser nu gerne de Vrij tilbage i midten.
@Urban du er slet ikke ene om at synes det ville være fint at sende Brozo videre!
Pazza Inter
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bastoni er dog også halvt undskyldt ved, at hans forcer ikke ligger i at ligge centralt i et tremandsforsvar. Han er en fremragende duelspiller - det fik Kouame også at føle et par gange i dag - og så er han god til at føre bolden op, men så snart han skal agere sweeper, mangler der altså noget erfaring. Det er der, De Vrij har sine styrker. Samtidigt kunne man med Godins afgang også godt frygte hvad der vil ske, hvis De Vrij går i stykker.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Meget enig FD
Jeg undre mig lidt man ærgre sig over Sensi levere, Sensi er om end nogen spilleren der offensivt løfter vores midtbane rent kreativt. Eriksen må bare nosse sig sammen og løfte sit niveau.
Jeg er meget enig, Z4E. Der er intet at ærgre sig over der. Det er bare fedt at Sensi er tilbage.

En ting jeg i øvrigt hæfter mig ved angående kampen i aften og som jeg samtidig anser som det mest imponerende ved Contes virke i klubben indtil videre er vores utrolig mange måder at angribe på. Vi er farlige på kontra, vi truer med skud udefra (dog ikke så meget i aften som jeg godt kunne tænke mig), vi er farlige over kanterne, vi er farlige via bolde i fødderne på Lukaku og Lautaro på kanten af feltet og vi er farlige på dødbolde.

Dét er for mig at se Contes mesterstykke. Og det er dét plus den utrolig brede bænk der skal føre os til Scudettoen (forhåbentlig!).

For når man er så dygtig til at angribe på så mange forskellige måder, så er man selvsagt også tæt på umulig at dæmme op for.
JzprG:
Jeg mener bare ikke han er den balance spiller (vigtige spiller) han bliver gjort til at være for os.

Ang. Sensi/Eriksen, så er jeg jo bestemt ikke træt af at Sensi spiller godt. Det glæder mig rigtig meget - det har jeg savnet.
Men med mine danske briller på, er jeg ked af det, fordi jeg virkelig har lyst til at se Eriksen spille godt.
Conte roste ham også efter kampen igår, så jeg tror ikke han er så langt fra starteren som flere gør det til. Vidal og Ninja var ikke nævneværdigt bedre i al fald.
Annonce