Snak

Mere indhold efter annoncen
Men der har vi jo muligheden at stille med Young eller Darmian. Jeg ser helt sikkert Perisic som et potent våben mod hold, hvor vi må antage at have initiativet.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Hvordan endte Godin transferen egentlig? Smed vi en lønpose efter ham også?
Jeg forstår ikke dit "men", FD. Du bekræfter vel egentlig bare det jeg skriver angående Perisic i.e. at han er tiltænkt en rolle mod de hold hvor vi forventes at tage det klare initiativ.
Jo, men hvis du kigger på tidskoden, er det jo ikke helt umuligt, at jeg skrev mit indlæg som svar til Søren, uden jeg var klar over, du havde gang i det samme!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Det er vel som forventet?


Det burde det selvfølgelig ikke have været, men ja, det er det. Og?

Hvordan endte Godin transferen egentlig? Smed vi en lønpose efter ham også?


Der er ikke rigtigt nogle kilder der har nævnt noget decideret efter skiftet, men samtlige var enige om, at enten skulle vi betale dele af hans løn (1,7 eller noget i den stil), eller også skulle han have et gyldent håndtryk for at tage til Sardinien.
La prende Vecino.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ OC

Ikke noget "og". Ikke alt er et angreb.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Men der var et spørgsmålstegn bagerst i sætningen. Det må da betyde et eller andet.
La prende Vecino.
Ja, spørgsmålet er, om ikke det var, som vi havde forventet. Og det var det jo, kan jeg så forstå på dit svar.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
@FD: Sorry. Det havde jeg ikke lige set.
Der er ikke rigtigt nogle kilder der har nævnt noget decideret efter skiftet, men samtlige var enige om, at enten skulle vi betale dele af hans løn (1,7 eller noget i den stil), eller også skulle han have et gyldent håndtryk for at tage til Sardinien.


Tak. Mon ikke det er blevet til et gyldent håndtryk så?
Annonce