Snak

Mere indhold efter annoncen
@ I4L

Jeg kunne jo også have sat modtager på - ah well!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Tak. Mon ikke det er blevet til et gyldent håndtryk så?


Sikkert. Besparelsen er i hvert fald ikke betydelig nok, til at manøvren giver mening når man erstatter ham med en betydeligt dårligere fodboldspiller i Darmian, som over de næste (minimum) 3 år kommer til at koste mere i løn.
La prende Vecino.
Står Darmian til at få en højere løn end Godin fik?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Nej, nok 2 millioner - men totalt.

Hov, det passer ikke. Godin var på treårskontrakt. Så 11 millioner sammenlignet med 2 millioner i enten tre eller fire år til Darmian, minus hvad end vi har givet Godin i håndtryk.

Alas, minimal besparelse og et betydeligt kvalitetsdyk.
La prende Vecino.
Dog en ikke-uvæsentlig mindre belastning i hvert årsregnskab.

Jeg havde dog hellere beholdt Godin...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dog en ikke-uvæsentlig mindre belastning i hvert årsregnskab.


Som så udlignes når man har købt Kolarov, eksempleivs.
La prende Vecino.
Jep. Som så igen fjernes, når man sælger Candreva.

Hvilket udlignes, når man køber Vidal.

Og så videre, og så videre.

Jeg er ikke uenig med dig i, at det, i al fald i det her konkrete tilfælde, klart ligner et kvalitetsmæssigt skridt ned, for en ganske ubetydelig besparelse - men der må da være en mening bag galskaben? Ellers giver det ikke mening at pille ved sidste sæsons bedste forsvar.

Det skal dog siges, at jeg er ganske tilfreds med, at vores centrale midtbane er forstærket, rent kvalitetsmæssigt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Du har helt ret i, at det ikke giver mening at komme af med overskudslageret (Candreva), for at hente ind til selvsamme propfyldte overskudslager (Darmian).
Det har jeg efterhånden sagt et par gange.

men der må da være en mening bag galskaben?


Hvad får dig til at tro det? Går i øvrigt ud fra du mener ´god´ mening.
La prende Vecino.
Hvad får dig til at tro det?

Fordi det ellers ikke giver mening at gennemføre sådan et manøvre. Det er trods alt ikke amatører der sidder ved roret.

Du har helt ret i, at det ikke giver mening at komme af med overskudslageret (Candreva), for at hente ind til selvsamme propfyldte overskudslager (Darmian).

Bop bop, Darmian kan trods alt spille flere pladser end Candreva, så rent rollemæssigt giver den mere end bare god mening. Jeg forstår dog ikke, at man kommer af med Godin og henter Darmian ind som øjensynlig erstatning.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Fordi det ellers ikke giver mening at gennemføre sådan et manøvre. Det er trods alt ikke amatører der sidder ved roret.


Det forudsætter at kompetente personer altid tager kompetente beslutninger.

Det er selvsagt et falsum.
La prende Vecino.
Annonce