@ I4L
Jeg kunne jo også have sat modtager på - ah well!
Jeg kunne jo også have sat modtager på - ah well!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Tak. Mon ikke det er blevet til et gyldent håndtryk så?
Dog en ikke-uvæsentlig mindre belastning i hvert årsregnskab.
men der må da være en mening bag galskaben?
Hvad får dig til at tro det?
Du har helt ret i, at det ikke giver mening at komme af med overskudslageret (Candreva), for at hente ind til selvsamme propfyldte overskudslager (Darmian).