Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tager personligt altid kompetente beslutninger. Altid!
Det forudsætter at kompetente personer altid tager kompetente beslutninger.

Det er selvsagt et falsum.

Muligvis.

Men nu skrev jeg ikke, at forventer Marotta og Co. konsekvent træffer den rigtige beslutning. Jeg undrer mig over idéen bag det hele. For det må - rigtigt eller forkert - være.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Nahr, FD, jeg har jo ikke sagt at jeg ikke vil se Inter spille. Det ændrer sig jo hele tiden, hvordan et hold spiller - afhængigt af form, træner, spillere, stil etc.. jeg udtalte mig om de kampe jeg har set med Contes Inter hvor det ofte virkelig er en muskuløs form for grim fodbold i mine øjne. Ja, effektivt at sætte 3x Vidal etc. ind i anden halvvej. Det bringer minder om orkernes fremmarch. Så jeg håber bare der sker noget andet.
Nahr, FD, jeg har jo ikke sagt at jeg ikke vil se Inter spille. Det ændrer sig jo hele tiden, hvordan et hold spiller - afhængigt af form, træner, spillere, stil etc.. jeg udtalte mig om de kampe jeg har set med Contes Inter hvor det ofte virkelig er en muskuløs form for grim fodbold i mine øjne. Ja, effektivt at sætte 3x Vidal etc. ind i anden halvvej. Det bringer minder om orkernes fremmarch. Så jeg håber bare der sker noget andet.


Du må have tænkt at der gemte sig et eller andet spændende i dine indlæg, men jeg er ret sikker på, at samtlige herinde synes dine indspark er uhyre uinteressante.
La prende Vecino.
Jeg synes nu faktisk at weiterghets´ indlæg er ret underholdende. De er det på sådan en "hvad fanden foregår der egentlig?"-måde, men de er nu engang underholdende.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er, som skrevet, fair nok, Weiter. Jeg forstår bare ikke, du gider at udsætte dig selv for det så. Det virker lidt selvpinende, når nu (forhåbentlig) ingen tvinger dig til at se det.

At du så ikke kun ser kampen(e), men også bruger tid på at skrive her i Inter-tråden, hvor ringe det er, er i den fjollede ende af registret. Men også det bestemmer du jo heldigvis helt selv. Det er dog en anelse ubrugeligt for os, der gerne nyder at se Inter spille.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/italienskfodbold/deler-forbudt-billede/8308047

Så får Sensi lidt berømmelse i Danmark qua endnu en EB-ikke-historie
Andrea Ranocchia - Frøen fra Assisi
Radja på vej til Cagliari for 12 millioner, mens hans FFP-værdi er 19 millioner.

Det vil altså sige, og følg lige med her, at såfremt handlen går igennem, så har man i FFP-regi indhentet næsten 10 millioner i minusvalenza på salgene af Candreva og Nainggolan.

Jeg kan kun læse det som om, at man absolut skal bruge pengene her og nu til en sidste Conte-signing (det kunne være Alonso, som vistnok er blevet sat på transferlisten i Chelsea), og at man så vil indhente det tabte på FFP-siden i næste sæson.
Andet giver simpelthen ikke mening.
La prende Vecino.
Næste sæson igen, vel? I og med man har slået 2020 og 2021 sammen, FFP-wise.

Jeg tror, det er et spørgsmål om at hente hvad der hentes kan. Nainggolan passer tydeligvis ikke ind i Inter og havde få bejlere. Det er ikke uforståeligt, man vægter 12 mio. € her og 4,5 mio. € netto i lønbudgettet højere, end at afvikle 7 mio. € i minusvalenza om to år.

At det så ikke ser alt for pænt ud, kan vi hurtige blive enige om.

EDIT: Det er for mig i øvrigt utydeligt, hvorvidt der ikke laves en FFP-finte her, i øvrigt. Cagliari medsender nemlig også to ungdomsspillere, og jeg kan ikke læse mig frem til, om deres værdi indgår i de 12 mio. €, eller om man vægter at de to tilsammen sådan helt tilfældigt har en samlet værdi på 7 mio. €...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Dalbert mangler i øvrigt ikke bejlere. St. Etienne er sidste klub i rækken. Det skal dog nok passe, manden stadigvæk varmer bænk for os, når vinduet er lukket.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce