Der bliver i øvrigt trukket lod om CL-gruppespil i morgen, kl. 18. Gad vide hvilke to hold udover Barcelona, vi bliver trukket med?
Vi er i øvrigt i Pot 3 og der er godt nok få hold i Pot 1 og 2, hvor jeg tænker, vi har en chance. Omvendt er vi nok engang det hold fra Pot 3, de færreste ønsker sig.
Vi er i øvrigt i Pot 3 og der er godt nok få hold i Pot 1 og 2, hvor jeg tænker, vi har en chance. Omvendt er vi nok engang det hold fra Pot 3, de færreste ønsker sig.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi