Snak

Mere indhold efter annoncen
Der bliver i øvrigt trukket lod om CL-gruppespil i morgen, kl. 18. Gad vide hvilke to hold udover Barcelona, vi bliver trukket med?

Vi er i øvrigt i Pot 3 og der er godt nok få hold i Pot 1 og 2, hvor jeg tænker, vi har en chance. Omvendt er vi nok engang det hold fra Pot 3, de færreste ønsker sig.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Var Zenit ikke i pot 1? Dem tror jeg at en del hold gerne vil møde.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Næste sæson igen, vel? I og med man har slået 2020 og 2021 sammen, FFP-wise.

Det er 19/20 og 20/21 der er slået sammen.
Ja ja vi får nok dødens gruppe igen... ikke at vi har så meget andet valg. Gad vide om vi trækker Barca igen
Gad vide om vi trækker Barca igen


Det gør vi. Fordi rygterne om Lautaro skal jo alligevel tage til igen, så hvorfor ikke ødelægge vores chance, med at spire håb til Lautaro om et skifte fra UEFAlona.

Ej spøg til side. Men det skulle alligevel ikke undre mig ;)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
I øvrigt, meldes Fiorentina og Torino ind i kampen om Ninja. Så det er altså ikke skrevet i sten at vi taber på ham, endnu.
Ninja passer ikke ind i Inter? Hahahaha god joke...
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Ninja passer ikke ind i Inter? Hahahaha god joke...

Det handler vel om øjnene, der ser. Jeg kunne godt (som dig, kan jeg næsten forstå) se ham som en dørmandstype sammen med Vidal, der kan lukke flere hold ned og bidrage med noget, som de andre (Brozo, Barella, Sensi, Gags og Eriksen) ikke kan.
Derfor syntes jeg det er en joke at skrive det.
På banen minder ham og Vidal meget om hinanden. Derfor kan jeg ikke se at han ikke passer der.
Uden for banen, ja der har han en anden livsstil end andre. Det har bare ikke forhindret ham i at være en topsspiller....hvis det er det uden for banen der skal være afgørende og han sku være et dårligt image, så har du en Vidal, Brozovic og senest Sensi, der ikke kan give et godt image ud af til....
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Det er for mig i øvrigt utydeligt, hvorvidt der ikke laves en FFP-finte her, i øvrigt. Cagliari medsender nemlig også to ungdomsspillere, og jeg kan ikke læse mig frem til, om deres værdi indgår i de 12 mio. €, eller om man vægter at de to tilsammen sådan helt tilfældigt har en samlet værdi på 7 mio. €...


Finten ville i så fald være, at vi betaler for de ungdomsspillere, og at Cagliari får plusvalenza for dem.
Med mindre de 12 millioner er for både Nainggolan og ungdomsspillere, hvor vi i så fald mister endnu mere på førstnævnte.
La prende Vecino.
Annonce