Kæft, en bizar affære.
Vi scorer fem mål, forærer dog to væk, men det er jo ikke fordi vi, sådan overordnet set, spillede en god kamp. Det er heller ikke fordi Benevento spillede decideret skidt. Lukaku symboliserer det vel meget godt; han scorer to mål, men spiller egentlig en ringe kamp.
Vi skal dog være markant mindre sløsede, som vi i perioder har været i den defensive fase i aftes, når modstanderne hedder Lazio og Milan.
Skriniar spiller en god kamp, efter min mening. Gags lige så - den bedste af de seks midtbanespillere. Hakimi og Sanchez slås dog om kampens spiller, efter min mening.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi