Snak

Mere indhold efter annoncen
Flot, Lautaro!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Martinez er bare kynisk, godt være grundspillet ikke er prangende men når han banker de her mål ind er det svært at være utilfreds.
Sløset
Det er bare ikke godt nok, det der.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Total indfødt amerikaner-bold nu!
Hvorfor var der IKKE straffe der? Dommeren har haft nogle underlige kendelser
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg tror, at hands reglerne er blevet lavet om - igen. Jeg kan isoleret set godt leve med, den ikke blev dømt. Benevento spilleren har ikke en jordisk chance for at reagere.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Uff, Perisic... Skidt! Flot, flot løb af Hakimi.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Håbløs sløset og ukoncentreret der skal arbejdes med dette, defensivt ikke overbevisende indsats, offensivt flot.
Kæft, en bizar affære.

Vi scorer fem mål, forærer dog to væk, men det er jo ikke fordi vi, sådan overordnet set, spillede en god kamp. Det er heller ikke fordi Benevento spillede decideret skidt. Lukaku symboliserer det vel meget godt; han scorer to mål, men spiller egentlig en ringe kamp.

Vi skal dog være markant mindre sløsede, som vi i perioder har været i den defensive fase i aftes, når modstanderne hedder Lazio og Milan.

Skriniar spiller en god kamp, efter min mening. Gags lige så - den bedste af de seks midtbanespillere. Hakimi og Sanchez slås dog om kampens spiller, efter min mening.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Kommentatorerne er helt væk: "Inter fortsætter tendensen fra sidste sæson med at lukke for mange mål ind".

Nej, dumbass - Inter havde rækkens klart bedste defensiv i sidste sæson. Det er også derfor, jeg ikke går helt i panik lige nu - det solide fundament må gerne findes frem igen.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce