Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg skal da ellers love for, at Gags får ros diverse steder i medierne. Han er da også en glimrende breddespiller - og da især når han får lov til at spille den rolle, han rent faktisk duer til.

Det ser i øvrigt ud til, at Ranocchia bliver alligevel. Det passer mig egentlig okay. Jeg synes, vi var lidt tynde besat i midterforsvaret efterhånden.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
@FD:
Det ser i øvrigt ud til, at Ranocchia bliver alligevel. Det passer mig egentlig okay. Jeg synes, vi var lidt tynde besat i midterforsvaret efterhånden.
Det passer også mig glimrende. Det sparer os for at skulle bruge Bastoni som 1. reserve på den midterste plads i bagkæden hvilket er spild når nu han er så god på den venstre.
Præcis. Dog ville det ikke gøre mig noget hvis Milenkovic eller lignende kunne blive hentet ind. Rano er en dejlig, loyal mand - men hvis De Vrij går i stykker, er vi på røven.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Jeg er absolut enig med dig i at Milenkovic ville pynte. Jeg synes dog det er at stramme den at kalde os "på røven" hvis De Vrij bliver skadet. Jeg synes ærlig talt at Rano udgør en udmærket reserve (så længe han har to dygtige stoppere ved siden af sig).
Jo jo, Rano er super, når modstanderen hedder Bologna, Sampdoria eller Crotone (med al mulig respekt til dem), men mod rækkens fire-fem øvrige top fire bejlere, samt i CL, er han efter min mening et for stort risikomoment. Der kunne det være meget rart med et alternativ.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad siger vi egentlig til dagens lodtrækning?

En drømmepulje kunne, for mig, se lidt ud a´la:
- Porto/Zenit
- Shakthar/Ajax
- Inter
- Midtjylland/Ferencvaros

Men vi ender nok med Barca endnu en gang..
Barcelona vil egentlig ikke gøre mig helt så meget denne gang. De er ikke i deres sædvanlige vanvittige forfatning.

Jeg vil helst undgå (Pot 1) Bayern, Real, Liverpool, PSG, (Pot 2) Atletico, City, Dortmund, (Pot 4) Lokomotiv, Marseille og FC Erdogan.

Det er fanme et stærkt felt i år...

Hvis jeg helt selv måtte bestemme, så gerne:

Sevilla (revanche!)
Shakthar (gode erfaringer)
Inter
Midtjylland (en halv time fra hvor jeg bor)

Vi trækker dog sikkert Liverpool, Barcelona og Marseille.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Barcelona vil egentlig ikke gøre mig helt så meget denne gang. De er ikke i deres sædvanlige vanvittige forfatning.
Fuldstændig enig.

Kald mig bare jubeloptimist, men jeg har faktisk ikke andre end Bayern og Liverpool som modstandere jeg gerne vil undgå.

Og ja, så kunne det da være rigtig sjovt at trække FCM.
Jeg tror minsandten, at I4L har overtaget min rolle som trådens jubeloptimist! Herligt.

Ej, jeg er som altid helt sikker på, at holdene i de tre øvrige Pots gerne helst vil undgå os af de hold i Pot 3 - men jeg ser mange faremomenter i Pot 1 og 2.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Nogen der ved, hvilken position i Contes tremandsforsvar Pirola ville skulle spille.


Han spillede svjh. Bastonis plads i sin debut.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Annonce