Hvis jeg helt selv måtte bestemme, så gerne:
Sevilla (revanche!)
Shakthar (gode erfaringer)
Inter
Midtjylland (en halv time fra hvor jeg bor)
Jeg håber virkelig ikke på FCM. Tænk, hvis vores Inter skal spille på dansk grund, og vi ingen mulighed har for at se dem live.