Redigerettors 1. okt 2020
Det er vel kun Donetsk der er godt fra 2. lag. Om det var Real, PSG, Liverpool eller Bayern fra 1. er imø. ligegyldigt, alle meget svære. Mens Gladbach er den værste modstander fra 4. lag.
Solo non mai in B.
Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro