Redigerettors 1. okt 2020
Dødens Pulje? Så udvander man fanme også det begreb...
Jeg er svært, svært, svært tilfreds med lodtrækningen. Real er selvfølgelig favoritter - men ikke usårlige, som eksempelvis Liverpool eller Bayern; Shaktar var én af mine favoritter fra Pot 2, fordi vi dermed undgår Barcelona, Atletico, City, Dortmund eller Chelsea; og Mönchengladbach er vel sagtens én af hårdere fra Pot 4, men vi undgår i det mindste at skulle til Moskva, eller spille mod, efter min mening, hårdere modstandere, som Marseille og højt flyvende Rennes.
Der er ingen skrækmodstandere og vi bør med rette være favoritter til at være ét af to hold, der går videre.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi