Det er jo kun for at skabe lidt postyr. Z4E kan da ikke i ramme alvor mene, at Bayern/Atletico, Porto/City, Sevilla/Chelsea, Juventus/Barcelona og PSG/United er nemmere end Real/Shakthar, eller at Liverpool er at foretrække frem for Real eller Dortmund frem for Shakthar.
Jeg foretrækker desuden også fortsat BMG (som har fået en ganske dårlig start i Bundesligaen) frem for Rennes (1´er i Liik Øhn), heksekedlen i Marseille eller en tur til Moskva.
Jeg foretrækker desuden også fortsat BMG (som har fået en ganske dårlig start i Bundesligaen) frem for Rennes (1´er i Liik Øhn), heksekedlen i Marseille eller en tur til Moskva.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi