Jeg er helt enig mht Milik. Han ville være en glimrende tilføjelse til vores lidt breddemæssigt tynde angreb.
At man kan mene at et bytte mellem Eriksen og Paredes nogensinde skulle være andet end en fuldstændig vanvittig ide, kan jeg simpelthen ikke forstå.
At man kan mene at et bytte mellem Eriksen og Paredes nogensinde skulle være andet end en fuldstændig vanvittig ide, kan jeg simpelthen ikke forstå.