Det efterlader kun Eriksen og Nainggolan som alternativer - ikke just imponerende.
Man kan sige, at Conte om ikke andet velvilligt fjerner den primære faktor, der skulle gøre at vi stod bedre end vores konkurrenter, nemlig bredden, ved at gøre nogle spillere deciderede uspillelige.
Så kan han brokke sig over det netop faktum, når Vidal eller Barella bliver skadede fordi de spiller et umenneskeligt antal minutter, og så må ledelsen bukker under og købe ham et nyt legetøj.
Han er sgu´ god til det med psykologien.