Det bliver spændende at følge kampen idag. Vi skal have tre point! Lukaku i storform, og forhåbentlig en Sanchez i spilhumør idag. Og så skal det forsvar godt nok have lukket af.
Mon ikke Dambro bliver sat på Belotti - vel den eneste vi har i bagkæden med masser af styrke.
Mon ikke Dambro bliver sat på Belotti - vel den eneste vi har i bagkæden med masser af styrke.