Eriksen har også fået 180 minutter i landskamppausen, så ifølge din argumentation efterlader det os med Nainggolan.
Der er lige den forskel, at Eriksen ikke spiller for sin klub, og derfor må formodes at være mere frisk, mens Vidal og Barella spiller nærmest alle minutter hver kamp.
Du havde gerne startet med Nainggolan og Gagliardini... og... og... ja, hvem så? Igen, Brozovic, Sensi og Vecino er ude.
Jeg siger ikke død og pine at både Eriksen og Nainggolan skulle starte, men den her belastning på både Vidal og Barella (og nulbonnen Gagliardini er en omvandrende katastrofe) duer ikke i længden.
Mon ikke startpladsen til Alexis, Dambro, Ranocchia og Gags skal ses i det lys.
Tror du virkelig, at Eriksen eller Nainggolan starter mod Madrid? I hvilket univers?
D´Ambro har været fast man fra start, så nej, jeg tror ikke det er ar spare Skriniar, som ellers godt kunne bruge den kontinuerlige kamperfaring efter den lange Covid-pause...
Rano mod en af ligaens bedste angribere? Hvorfor?
Alexis, jo.
La prende Vecino.