Snak

Mere indhold efter annoncen
@IFL

Du mener Perisic på toppen.
La prende Vecino.
Det er påfaldende hvor lidt midtbanen får fat i, taget i betragtning af det er fysikken der prioriteres.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Fuldt fortjent.
Bum.
La prende Vecino.
Vi mangler Paredes.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og det her er efter de har skiftet to angribere ud, en af dem deres allerstørste stjerne.

Grande Conte.
La prende Vecino.
Kæft hvor er vi ringe. Må den fanden snart komme på væggen?

Hakimi ligner en dårlig udgave af Candreva.
Sanchez laver en af de personlige fejl, vi har druknet i.
Og det er Torino, der på vores hjemmebane fører... hvad? 6-1 på forsøg?
Nej hvor er det hårdt at være vidne til det her.

Som OC udtrykker det, så er det ikke meget bedre end Ranieris inter hold. Puha..
Husk nu på, at det er top 4 vi kæmper for og efter denne runde er der kun 5 point derop og 30 kampe tilbage. Så ro på, vi når det så længe Conte er der, fordi han har rykket os MEGET siden Spalletti...spild af snart 1,5 år.
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Set den lyse side, kan et nederlag måske føre til en fyring af Conte.

Hakimi er gået fra en stjerne i svøb til Candreva v.2. Svært at se hvem skal komme fra bænken og rage kastanjerne ud af ilden.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce