Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis ikke Torino-spilleren ikke er offside, så er der straffe.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Hvad sker der!? Det der VAR er slet ikke sjovt jo
@Nera

Hørt, en Allegri er ikke super sexet, men hvis det virker!

Nå, er det nådestødet nu..
Young har, ud over denne situation, været ringe i denne sæson.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Hvad sker der!? Det der VAR er slet ikke sjovt jo


Desværre ikke, men der er straffe.
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hahahahha.

I burde sgu udskammes for at have været så meget efter mig med Conte.
La prende Vecino.
Zaza og Ansaldi, bagud 2-0 til et Torino, der er langt fra imponerende normalt. En decideret hån.

Reaktion, Conte?
Men kan han overhovedet dømme, når der allerede er dømt frispark jeres vej?
@OC

Jeg var stor fan sidste Sæson.
Men i denne... Puha.

reducering. jææh.
Og så scorer de, hold nu kæft, mon der sker noget nu?
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Annonce