Snak

Mere indhold efter annoncen
Hold kæft man må sidde og rive sig i håret som Inter fan lige nu, og tænke hvorfor fanden spillede de ikke med den fandenivoldskhed fra starten.
Det er alligevel et hold krigere.
Kan det virkeligt passe at Conte ikke kan få mere ud af den trup, der mangler nogle idéer
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Så elsker vi VAR igen.
Cirkus altså
Er det fordi Nkoulou når at tæmme bolden, at det ikke er offside?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Forstår ikke den kendelse.
La prende Vecino.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det var da noget af et dommerskøn? Ikke i nærheden af clear and obiouvs.
Desværre giver det længere snor til Conte.
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
De ser det som en ny spilsekvens da han tager bolden med brystet. Er lidt i tvivl om han skal have mere kontrol over bolden før der er en ny spilsekvens
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Tager imod det hele!
Tak VAR!

Var det rokaden værd mon? Og hvorfor er vi ikke i gear fra starten af de her kampe?
Er det fordi Nkoulou når at tæmme bolden, at det ikke er offside?


Lige præcis. Så er det en ny spilsituation. Det er forskellen på denne og den som vi fik mod Milan og som blev omstødt.
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Jeg håber ikke kampens resultat påvirker ledelsens beslutning ift. Conte.


#ConteOut
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Annonce