Hold kæft man må sidde og rive sig i håret som Inter fan lige nu, og tænke hvorfor fanden spillede de ikke med den fandenivoldskhed fra starten.
Det er alligevel et hold krigere.
Det er alligevel et hold krigere.
Er det fordi Nkoulou når at tæmme bolden, at det ikke er offside?