Snak

Mere indhold efter annoncen
Er lidt i tvivl om han skal have mere kontrol over bolden før der er en ny spilsekvens


Dårlig teknik belønnes ikke som de uskrevne dommerregler siger. Han må bare tæmme den og kontrollere den bedre.
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Præcis. Det er en ny chance. Også rige forsvar spil
Jo. Men flot comeback vi har lavet. Bare utroligt vi skal finde vores spil frem når vi er
Bagud :/
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Sindssygt glad for sejren. Glad for den sidste halve time. Skidt der skulle gå to Torino mål til.

Stadigvæk #ConteOut
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Helt enig. Conte skal ud.
Man må dog give manden, at han for en gangs skyld har en positiv indflydelse på kampen.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Enig, Conte må videre.

Sådan en kamp her skulle aldrig blive så spændende.

I øvrigt fantastisk at se Skriniar pakke Zaza fuldstændig væk. Har aldrig brudt mig om den mand.
Tre point. Og man kan jo se at vi kan finde ud af at spille bold. Men utroligt at der er SÅ meget pazza, kunne vi ikke snart blive fri for det?
@FD: Men i og med at manden selv er skyld i at vi nogensinde havnede i den suppedas, er det sgu rimelig svært at give ham særlig meget credit for det.
Om Eriksen har leveret eller ej, så er det i øvrigt fuldstændig absurd at manden nu befinder sig nederst i hierarkiet på midtbanen. Fuldstændig absurd.
Conte kan vel ikk tåle at nogle siger noget om ham.
Giver ingen mening det her med Eriksen.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Annonce