@ I4L
Er han det? Jeg er med på, han ikke gjorde sig selv eller os nogle tjenester med den starter - men omvendt har han også en kamp på onsdag at tænke på - men det er s´gu spillerne, der skal præstere. Min modvilje mod manden er fortsat intakt, men jeg vil til enhver tid påstå, at det fanme ikke er hans skyld, Sanchez smider bolden væk for 20. gang på en halvleg og er en direkte årsag til målet; eller at Young glemmer at det altså er bolden og ikke manden man skal cleare; eller at Hakimi først efter en time husker, at det altså var i dag vi spiller kamp.
Hvis jeg skulle sætte en grov procent på det, så vil jeg vove den påstand, at 80% af den forfærdelige første time falder for fødderne af spillerne. Manden skal stadigvæk ud, men han vender og vinder kampen for os i dag, i øvrigt for første gang i virkelig lang tid. Hans indskiftning af Lautaro for Gagliardini var direkte årsag til, at vi vendte 0-2 til 2-2 på fire minutter og knækkede Torino, mens hans indskiftning af Skriniar for en ellers okay spillende Dambro også var mere end bare godt lavet.
Conte fortjener fucking meget kritik for hans ageren i sæsonen hidtil - mest udenfor banen - og fordi han altid venter til det er for sent med at skifte ind. Men så skal han også have ros når han fortjener det - og det gør han efter min mening i dag.
Det synes jeg nu ikke - og da især ikke, hvis man læser/hører Marotta´s interview i dag. Der siges det næsten eksplicit, at Eriksen vil væk fra klubben. Såfremt det passer, er han selvfølgelig bagerst i køen.
Men i og med at manden selv er skyld i at vi nogensinde havnede i den suppedas, er det sgu rimelig svært at give ham særlig meget credit for det.
Er han det? Jeg er med på, han ikke gjorde sig selv eller os nogle tjenester med den starter - men omvendt har han også en kamp på onsdag at tænke på - men det er s´gu spillerne, der skal præstere. Min modvilje mod manden er fortsat intakt, men jeg vil til enhver tid påstå, at det fanme ikke er hans skyld, Sanchez smider bolden væk for 20. gang på en halvleg og er en direkte årsag til målet; eller at Young glemmer at det altså er bolden og ikke manden man skal cleare; eller at Hakimi først efter en time husker, at det altså var i dag vi spiller kamp.
Hvis jeg skulle sætte en grov procent på det, så vil jeg vove den påstand, at 80% af den forfærdelige første time falder for fødderne af spillerne. Manden skal stadigvæk ud, men han vender og vinder kampen for os i dag, i øvrigt for første gang i virkelig lang tid. Hans indskiftning af Lautaro for Gagliardini var direkte årsag til, at vi vendte 0-2 til 2-2 på fire minutter og knækkede Torino, mens hans indskiftning af Skriniar for en ellers okay spillende Dambro også var mere end bare godt lavet.
Conte fortjener fucking meget kritik for hans ageren i sæsonen hidtil - mest udenfor banen - og fordi han altid venter til det er for sent med at skifte ind. Men så skal han også have ros når han fortjener det - og det gør han efter min mening i dag.
Om Eriksen har leveret eller ej, så er det i øvrigt fuldstændig absurd at manden nu befinder sig nederst i hierarkiet på midtbanen. Fuldstændig absurd.
Det synes jeg nu ikke - og da især ikke, hvis man læser/hører Marotta´s interview i dag. Der siges det næsten eksplicit, at Eriksen vil væk fra klubben. Såfremt det passer, er han selvfølgelig bagerst i køen.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi