@FD
Hvad synes du selv 0 minutter i tre kampe efter udtalelserne lugter af?
----
Det der i min optik bedst eksemplificerer vores problemer lige nu, er Hakimi. Et verdensklassetalent, og en af de aller, allerbedste på sin position (og dem er der bestemt ikke mange af) som skulle være en åh så vigtig brik i Contes bundsolide 3-5-2...
Og så bliver han spillet som var han Liechtsteiner, som Di Canio var ude at observere.
Ikke engang ham kan han finde ud af bruge.
Hvad synes du selv 0 minutter i tre kampe efter udtalelserne lugter af?
----
Det der i min optik bedst eksemplificerer vores problemer lige nu, er Hakimi. Et verdensklassetalent, og en af de aller, allerbedste på sin position (og dem er der bestemt ikke mange af) som skulle være en åh så vigtig brik i Contes bundsolide 3-5-2...
Og så bliver han spillet som var han Liechtsteiner, som Di Canio var ude at observere.
Ikke engang ham kan han finde ud af bruge.
La prende Vecino.