Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg hader det.
Et forsvar der i hvert fald før har stået godt.
En hårdtarbejdende midtbane.
Wingbacks der i hvert fald i højre side er offensiv, samt et angreb der måske selv skal afgøre tingene.
Vel intet helt overraskende og hvis Sensi ikke kan spille 90´, så er det vel opstillingen....
Perisic kunne have startet på venstre, dog.
Jeg tror desværre Hakimis defensive mangler bliver udstillet i dag.
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Held og lykke med kampen.
Enig med Søren F. Noget nær stærkest mulige opstilling.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
God start.
La prende Vecino.
Forrygende. Altid en god idé at slippe en mand i eget felt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Det gik stærkt.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Så meget for ´balancen´. Det er en midterforsvarer der står fuldstændig fri i vores felt.
La prende Vecino.
"Ikke specielt italiensk.."

Kommentatoren hænger vidst fast i noget der engang var..
Annonce