Snak

Mere indhold efter annoncen
Midtbanen bliver jo bare spillet rundt om. Det helt vildt. Vi ligner kegler. Men havde jo sagt det fra start! Vi kommer i problemer
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Flot flot flot vidal
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Der viser han erfaringen, Vidal.

Stik ham op i røven, Conte.
La prende Vecino.
AAAARGH VIDAL
Hvis der er straffespark til Real, er der også straffespark til os der. Håbløst dømt.

Også ganske, ganske håbløst lavet af Vidal.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det her er arketypen på Contes mand.
La prende Vecino.
Mon Conte og Vidal begge ryger i morgen?

Hold nu kæft en idiot, Vidal.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Der er straffe. Men det vidal laver er til grin. Kæft mand
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Wow. Godt nok sjældent man kan brokke sig til et dobbelt gult. Det må betyde bænken de næste maaange kampe

Der er ikke straffe. Bolden bliver prikket først
"Der falder ikke et eneste blad af et fynsk bøgetræ, blot fordi et par svin gnubber sig op af det" Richard Møller Nielsen
Tja, positivt kan være, at Conte ryger på den her - endda på baggrund af en ønskespillers handlinger.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce