Snak

Mere indhold efter annoncen
Det her er hvad man får når man fylder klubben til bristepunktet med Juve-svin. Tak Conte, tak Marotta og tak Suning.
La prende Vecino.
Vidal har alt i alt været en katastrofe for klubben. Forlader han klubben samtidig med Conte.

Pt.er holdet i frit fald, og det kan blive grimt i dag.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Ciao Conte & Vidal. Føj.
Har stadig ikke fattet man skal omringe dommeren osv nu hvor man har fået VAR. Her taler jeg generelt og ikke kun i denne situation.
Det Vidal gør kan give et par dages karantæne. Han går jo direkte ind og puffer til dommeren med brystet.

Conte kommer nok til at bruge dommeren som undskyldning.

Vidal sparker ned i jorden og bliver minimalt ramt af Varane.
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Forhåbentlig sidste gang vi ser Vidal i en Inter trøje.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg ser allerede frem til Contes presser, hvor exit´en fra CHL er dommerens skyld.
La prende Vecino.
Skal vi lige dvæle ved pointen om, at Eriksen har spillet dårligst af vores midtbanespillere?
La prende Vecino.
Jeg tror s´gu, jeg laver noget så sjældent som at slukke for en Interkamp. Magter ikke 45 minutter tortur mere. Trænger generelt bare til en pause fra alt det her ståhej.

God jul, drenge.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mødest i august blev skelsættende. Jeg sagde det.
La prende Vecino.
Skriniar, manden som Conte holdte på bænken i lang, lang tid, er vores klart bedste spiller.
La prende Vecino.
Annonce