Har stadig ikke fattet man skal omringe dommeren osv nu hvor man har fået VAR. Her taler jeg generelt og ikke kun i denne situation. Det Vidal gør kan give et par dages karantæne. Han går jo direkte ind og puffer til dommeren med brystet.
Conte kommer nok til at bruge dommeren som undskyldning.
Vidal sparker ned i jorden og bliver minimalt ramt af Varane.
Inter siden 1996
FCK siden 1998
Liverpool siden 2000
A. Madrid siden 2002
Jeg tror s´gu, jeg laver noget så sjældent som at slukke for en Interkamp. Magter ikke 45 minutter tortur mere. Trænger generelt bare til en pause fra alt det her ståhej.
God jul, drenge.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi