Snak

Mere indhold efter annoncen
@OC

Ja, jeg er sgu også bange for, at vi meget hurtigt kan få trange tider igen, ligesom efter 09-10-sæsonen... bare uden at have opnået en skid. Måske er Conte og Vidal Juve-agenter?
.
D´Ambrosio ind, en angriber ud.

Man kan kun grine apatisk, efterhånden.
La prende Vecino.
Vidal kommer til at spille alle de kampe så længe han er klar og må spille. Det er contes mand. Og det bliver der bestemt ik pillet ved
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Han spiller seriøst Hakimi som angriber.

Nej vent, det er bare en 4-4-1, velnok det mest defensive du kan spille situationen taget i betragtning.
La prende Vecino.
Ej han er højre kant
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kongen af fake news slår til igen:

D´Ambrosio bliver ikke skiftet ind for en angriber. D´Ambrosio bliver skiftet ind for Bastoni. Perisic bliver skiftet ind for Lautaro. Det er fordi Conte - i øvrigt som ønsket - skifter over til en 4-2-3, med Hakimi og Perisic som wings.

I det mindste forsøges der noget. Han bør dog stadigvæk være fortid i morgen ved et nederlag.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
D´Ambrosio bliver ikke skiftet ind for en angriber.


Det skriver jeg heller ikke, jeg skriver at D´Ambrosio kommer ind, og at der bliver udskiftet en angriber.

Jeg troede du havde slukket, i øvrigt.
La prende Vecino.
Jeg troede du havde slukket, i øvrigt.

Man er fan i mod-, såvel som i medgang.

Også når modgang er som det er nu.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Så forstår jeg ikke trangen til højrøstet at annoncere det modsatte.

Det var så til gengæld en af de tydeligste eksempler på et straffespark i sådan en situation jeg har set. Mere skyts til Contes undskyldninger.
La prende Vecino.
Hakimi spiller med ryggen til mål. Altså hvad er det han får 12 millioner om året for. Det har jeg endnu ikke fået et reelt svar på.
La prende Vecino.
Annonce