@OC
Ja, jeg er sgu også bange for, at vi meget hurtigt kan få trange tider igen, ligesom efter 09-10-sæsonen... bare uden at have opnået en skid. Måske er Conte og Vidal Juve-agenter?
Ja, jeg er sgu også bange for, at vi meget hurtigt kan få trange tider igen, ligesom efter 09-10-sæsonen... bare uden at have opnået en skid. Måske er Conte og Vidal Juve-agenter?
.