Er vi enige om, at Conte tager en angriber ud mens vi desperat har brug for mål, samtidig med at D´Ambrosio kommer ind?
Jeg er helt med på, at du forsøger at spinne de to udskiftninger til noget, det ikke var. Alle med to øjne i hovedet kan se, at det er en offensiv indskiftning - trods alt. Men det skal selvfølgelig spinnes til, at Dambro kommer ind og en angriber ryger ud. Men det ved du jo også godt - og jeg er alligevel så dum, at jeg bider på.
Det er småpinligt, OC. Der er stadigvæk rigeligt aktuelt og faktuelt negativt at tage fat i, uden at du behøver at spinne hver enkelte episode til noget, det tydeligvis ikke er.