Snak

Mere indhold efter annoncen
Så forstår jeg ikke trangen til højrøstet at annoncere det modsatte.

Og jeg forstår ikke trangen til at spinne en indskiftning af en back for en midterforsvarer og en kant for en angriber til noget, det ikke er.

Men sådan er der så meget.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Og jeg forstår ikke trangen til at spinne en indskiftning af en back for en midterforsvarer og en kant for en angriber til noget, det ikke er.


Er vi enige om, at Conte tager en angriber ud mens vi desperat har brug for mål, samtidig med at D´Ambrosio kommer ind?
La prende Vecino.
Som forventet farvel til CL - og forhåbentligt farvel til Conte.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Første sejr for Real på GM nogensinde.

Conte bryder rekorder som det passer ham.
La prende Vecino.
Best case scenario er næsten 3-4 mål mere, så vi kan få Gobboen ud.
La prende Vecino.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Altså efter det røde kort så vidste man jo godt det ville gå helt galt.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙

Er vi enige om, at Conte tager en angriber ud mens vi desperat har brug for mål, samtidig med at D´Ambrosio kommer ind?

Jeg er helt med på, at du forsøger at spinne de to udskiftninger til noget, det ikke var. Alle med to øjne i hovedet kan se, at det er en offensiv indskiftning - trods alt. Men det skal selvfølgelig spinnes til, at Dambro kommer ind og en angriber ryger ud. Men det ved du jo også godt - og jeg er alligevel så dum, at jeg bider på.

Det er småpinligt, OC. Der er stadigvæk rigeligt aktuelt og faktuelt negativt at tage fat i, uden at du behøver at spinne hver enkelte episode til noget, det tydeligvis ikke er.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ej nu stopper de to med at snakke!!!! Hvad fanden er det de snakker om. Har de aldrig set en Inter kamp. Hahhaahha CR er bedre end vores bedste i år. Og de kan ikk se noget i berella. Wtf!!!
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Svar på spørgsmålet. Alt andet er netop pinligt.
La prende Vecino.
Jeg var stensikker på vi gik en stor sæson i møde før sæson start. Desværre ser det ud til det bliver til røv & nøgler.
Annonce