Hakimi må inderligt fortryde, at han løftede telefonrøret da Conte ringede.
Vidal må dog nyde det - en form for tidlig pension med hans daddy.
Vidal må dog nyde det - en form for tidlig pension med hans daddy.
La prende Vecino.
Jamen, selvfølgelig er vi enige i det.
Er vi også enige i, at du formulerer de to udskiftninger på en måde der enten er håbløs uintelligent, eller er designskrevet til at være spinnet til at fremstå så dårligt som muligt?
Så var det måske ikke fake news alligevel, genious.
Det kræver minimal fodboldforståelse at se, at det at tage en angriber ud når man har brug for mål, ofte er kontraintuitivt.
Hvordan synes du selv den taktiske omstilling ser ud til at virke lige nu?
1) Hvorfor overhovedet bringe D´Ambrosio i ligningen? Altså, du er utilfreds med at Lautaro bliver skiftet ud - fair nok. Men så kunne du bare have skrevet:[i] en angriber ud. Man kan kun grine apatisk, efterhånden./i] Alligevel skal det lige flettes ind, at D´Ambrosio skiftes ind, selvfølgelig med henblik på at sætte de to sammen. Det ved du også godt - men jeg forventer selvsagt ikke, du vil stå ved det.
2) I og med indskiftningen faktisk var en offensiv ét af slagsen (fordi man skifter til en back ind for en centerforsvarer, og samtidigt lægger tre spillere oppe i angrebet), var det ikke så kontraintuitivt igen - især da Lautaro havde én af sine dage igen.
Hvad satan CE kommer sgu ind. Flot conte
For hvad er det præcist D´Ambrosio har bragt til det offensive spil. Hvorfor lave det der svarer nogenlunde til en 1-til-1 udskiftning med Bastoni?
Det har jo netop ikke været offensivt nok. Vi har intet skabt, og Hakimi og Perisic har været tilbagetrukkende wings, ikke angribere.
Kom, få det her til at fremstå som en offensiv indskiftning også, FD.