FD og OC. Seriøst tag på en sports pub og se Inter spille samme. Også drak for helvede en masse øl sammen og få snakket ud altså hehehehe. I er sgu vilde nok pt:). Eller udveksle tlf nr og ring sammen. :)
Forza inter!!!!!!💙🖤
OB i dk 💙
FD og OC. Seriøst tag på en sports pub og se Inter spille samme. Også drak for helvede en masse øl sammen og få snakket ud altså hehehehe. I er sgu vilde nok pt:). Eller udveksle tlf nr og ring sammen. :)
Jeg er simpelthen mundlam. At sende Handanovic op i angrebet havde også været at forsøge noget, men derfor ville det stadig være kritisabelt. Det kan du vitterligt ikke se?
Faktum er at Lautaro bliver taget ud, og i stedet for at sende en af de offensive spillere vi siddende på bænken, sender idioten D´Ambrosio ind som, forudsigeligt nok, ikke ændrer noget som helst.
Han tager endda senere Hakimi ud, som i din optik jo var den store, offensive ændring - fordi det førte nul og niks med sig.
Det burde ikke være så svært at forstå.
FD og OC. Seriøst tag på en sports pub og se Inter spille samme. Også drak for helvede en masse øl sammen og få snakket ud altså hehehehe. I er sgu vilde nok pt:). Eller udveksle tlf nr og ring sammen. :)
Enig. Og som jeg har skrevet et par gange i de forgangne uger, så handler det ikke om hvorvidt vi har råd til at fyre ham, men hvorvidt vi har råd til at lade være.