Præcis. Endvidere har vi stadigvæk muligheder for at komme i EL og hente nogle præmiepenge der. Hele forårets ´run´ i den turnering indbragte os trods alt omkring 10 mio. € (jeg ved ikke om det er netto eller brutto) bare i prize money. Så selvom det finansielt er langt fra så sexet som CL, er det ikke uvæsentligt vi præsterer deri.
Jeg tror i øvrigt ikke, at Suning er særligt tilfredse med kursen. Det vil ikke undre mig, hvis Zhang´erne i al ro og stilfærdighed har følere ud til andre navne på markedet.
Drømmescenariet ville vel være Pochettino, ikke mindst for at få gang i Eriksen, eller Simeone. Den pragmatiske løsning er dog Allegri.
CL er et overstået kapitel for os, men Serie A er stadigvæk en mulighed, såfremt der altså sker noget gennemgribende snart. Juventus, Milan, Roma, Atalanta og Napoli bliver ikke ved med at være flinke ved os.
Jeg tror i øvrigt ikke, at Suning er særligt tilfredse med kursen. Det vil ikke undre mig, hvis Zhang´erne i al ro og stilfærdighed har følere ud til andre navne på markedet.
Drømmescenariet ville vel være Pochettino, ikke mindst for at få gang i Eriksen, eller Simeone. Den pragmatiske løsning er dog Allegri.
CL er et overstået kapitel for os, men Serie A er stadigvæk en mulighed, såfremt der altså sker noget gennemgribende snart. Juventus, Milan, Roma, Atalanta og Napoli bliver ikke ved med at være flinke ved os.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi