Snak

Mere indhold efter annoncen
Præcis. Endvidere har vi stadigvæk muligheder for at komme i EL og hente nogle præmiepenge der. Hele forårets ´run´ i den turnering indbragte os trods alt omkring 10 mio. € (jeg ved ikke om det er netto eller brutto) bare i prize money. Så selvom det finansielt er langt fra så sexet som CL, er det ikke uvæsentligt vi præsterer deri.

Jeg tror i øvrigt ikke, at Suning er særligt tilfredse med kursen. Det vil ikke undre mig, hvis Zhang´erne i al ro og stilfærdighed har følere ud til andre navne på markedet.

Drømmescenariet ville vel være Pochettino, ikke mindst for at få gang i Eriksen, eller Simeone. Den pragmatiske løsning er dog Allegri.

CL er et overstået kapitel for os, men Serie A er stadigvæk en mulighed, såfremt der altså sker noget gennemgribende snart. Juventus, Milan, Roma, Atalanta og Napoli bliver ikke ved med at være flinke ved os.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
(jeg ved ikke om det er netto eller brutto)

Så længe I kører med underskud, gør det ingen forskel.
Hvad mener du?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Pochettino


Tror han ryger til United og problemet med den kære argentiner, er at han er overvurderet som træner på det taktiske plan.
Han er naiv i sin tilgang til spillet og kan ikke vinde titler.
Inter siden 1996 FCK siden 1998 Liverpool siden 2000 A. Madrid siden 2002
Hvad mener du?

En indtægt på €10m vil altid give dette i indtægt, så længe klubben kører med underskud, da man kun betaler skat af sit overskud.

Men måske jeg har misforstået din kommentar (?)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@KM

Hellere en naiv tilgang end det der sker lige nu. Tror også at chancerne er større for at vinde en titel i Inter end det var i Tottenham.
Pochettino er et sats der ikke er råd til lige nu. Når Simeone er uopnåelig, er der kun én vej frem; Allegri.
La prende Vecino.
Hvis (når) I skal ud og have ny træner, ville jeg absolut kigge i retning af Sassuolo og De Zerbi.

Med en meget markant skikkelse som Marotta, tror jeg også man meget nøje skal vurdere hvilken type man gerne vil have som træner.

Ingen af os ved 100% hvad historien med Eriksen er, men jeg tror det er rimelig sikkert at sige, at han nok ikke nødvendigvis var Contes førstevalg. Det var derimod Vidal og resultatet bliver hurtigt en indkøbspolitik der stritter i flere retninger (ud fra det nuværende setup).

Allegri er relativt pragmatisk, men trods alt så stort et navn, at han nok forventer meget stor handlefrihed.
Det samme med Poch - han kommer fra en rolle som regulær manager og man kunne nok også forvente sig, at der kunne opstå clashes mellem en Marotta og ham.

Skal jeg være djævlens advokat ift mit eget bud, kan det være, at De Zerbi ingen erfaring har med at stå i spidsen for så stort et hold som Inter. Det kan potentielt være en udfordring.

Med den næste træner Inter får, tror jeg dog man gør sig en kæmpe tjeneste ved at se på harmonien ift ledelsen.
Der har man i hvert fald umiddelbart skudt ved siden af skiven med Conte.
Når Simeone er uopnåelig, er der kun én vej frem; Allegri.

Jeg tror umiddelbart, at Allegri er en rigtig dyr herre at hente. Og lur mig om han ikke sidder og venter på at der bliver et sæde ledigt i England (Man Utd).
Jeg tror umiddelbart, at Allegri er en rigtig dyr herre at hente.


Lige nu kaster vi 12 millioner euro om året ud af vinduet, så alt er på den led en besparelsesrunde.

Hvad tjente Allegri i Juventus? 6-7 millioner euro? Hvis Suning er seriøse om det her projekt, så burde tal i den størrelsesorden være en dråbe i vandet for dem.

Allegri er relativt pragmatisk, men trods alt så stort et navn, at han nok forventer meget stor handlefrihed.


Tværtimod. Jeg synes netop Allegri i sin tid i Milan og Juventus har vist stor fleksibilitet og samarbejdsvilje med den sportslige ledelse.
Truppen er jo allerede den bedste eller andenbedste i landet, så man burde kunne holde spillerudgifterne på nogenlunde samme niveau som vi ser nu.
La prende Vecino.
Annonce