Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er vel risikoen man løber, hvis man ikke har økonomien til at lukke handlerne hurtigt.

Det ærgrer mig godt nok, da ingen af "plan b" spillere virker særlig interessante - vi må se hvem der kommer.
Det er vel risikoen man løber, hvis man ikke har økonomien til at lukke handlerne hurtigt.


Hvad mener du? Det er decideret vrøvl. Oaktree havde økonomien og villigheden til at investere i Lookman, Oaktree havde økonomien og villigheden til at investere i Koné, Oaktree havde økonomien og villigheden til at investere i Diaby, Oaktree havde økonomien og villigheden til at investere i Palestra, og over hele den resterende periode af transfervinduet vil du få forklaret, at Oaktree har økonomien og villigheden til at investere i Paz.

De har dog i lige så høj grad økonomien og villigheden til at investere i Luis Henrique, Diouf og Massolin. Det er dog et rent tilfælde, hvem vi ender med at købe fra hvilket prisleje, for Oaktree kan og vil det hele.
La prende Vecino.
Hvor er det dog totalt Mega Mega røv!! Nu er det vel kun ham selv som kan stoppe den her handlen. For helvede altså! En skam pengene taler for det her skifte. Også vildt de giver dobbelt op på løn iforhold til os. Det siger jo alt hva der foregår derover. Det er sygt desværre og man kan ikke være med på det. Det umuligt.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Vildt nok at som den bedste klub i hjemlandet, som de notorisk gerne vil blive i , chl på programmet og garanteret startplads stadig ikke har en chance.

Chl er langt fra en garanti i Chelsea, trofæer ligeså . Men money talks
Altså nu sad jeg lige og kiggede på jeres lønninger, hvis det var 100K der skulle til (som rygterne lyder på lige nu) så synes jeg ikke det falder sindssygt meget udenfor hvad i giver til andre spiller?

Jeg ved godt han kun er 21 men det er jo ikke fordi de opererer med så lille lønbudget, nu ved jeg ikke om der stadig er nogle specialregler i Italien som der var førhen.
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@KnockOut.

Så du tænker Inter ‘bare lige’ kunne give en 21-årig € 6-7M net i løn, imens Bastoni og Barella har været der siden 2019 og tænker ‘okay, det er super’. Dimarco siden 2021 skulle tænke ‘den er fin’?

Hvor tror du en klub ender hvis den laver sådan noget? Som Chelsea 2026?
En gang i mellem gør man alt rigtigt, og ender med at stå med intet. Det sker.

Inter havde to møder med Atalanta, hvor man rettidigt nåede til enighed om et beløb, der havde gjort Palestra til den næstdyreste indkøb i klubbens historie. Man forhandlede også rammerne til en aftale på plads med Palestra. Men man kan ikke gardere sig imod, at der kommer andre bud, i en økonomisk størrelsesorden hvor Inter ikke kan være med.

Palestra havde to valg:

1) Spille fast på Italiens pt. bedste hold, have en reel chance til en titel eller to i den kommende sæson og få masser af erfaring i både toppen af Serie A og Champions League.
2) Komme på hold, der pt. er i den engelske subtop, uden europæisk deltagelse i den kommende sæson, uden reel titelchance og hvor han umiddelbart skal være reserve til klubbens kaptajn Reece James og givetvis Malo Gusto, der spillede flest minutter på højreback i den forgangne sæson - men hvor lønnen så er det dobbelte af hvad Inter kunne/ville tilbyde.

Kort og godt kunne Palestra skele mod hans sportslige udvikling eller hans økonomiske fremtid, hvor han så valgte det sidste. Det er fair nok.

Kunne Inter have puttet lidt ekstra på lønsedlen? Måske. Men med de 6 mio. € som Chelsea efter givende står parate med, havde Palestra været den tredjebedst betalte spiller i Inter, så det havde heller ikke givet mening.

Det er øv, det her! Men så længe Premier League klubberne kan overbyde Serie A klubberne i løn og transfersummer, er det den virkelighed, vi operer i. Det er i al fald svært at klandre Ausilio og Co i den her. De har været ud i god tid, var nået til enighed med Atalanta og i teorien også med Palestra. Så kan man ikke gøre mere.

NB! Der spekuleres også heftigt i blandt landets fremtrædende medier, at Palestra skulle have været tilbudt til Liverpool og Arsenal, foruden Chelsea - om det så er Atalanta eller Palestra´s bagland der har gjort det, forlyder der intet om.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Så er det ud og købe Luis Henrique-trøjer hele bundtet! Det bliver pissegodt!
Kort og godt kunne Palestra skele mod hans sportslige udvikling eller hans økonomiske fremtid, hvor han så valgte det sidste. Det er fair nok.

Der findes vel den mulighed, at Palestra netop har valgt sin sportslige udvikling i en liga, hvor niveauet generelt er markant højere end i Serie A.

Desuden melder en række engelske medier, at Gusto er på vej væk fra Chelsea, mens James´ fysik ikke tillader at spille meget mere end halvdelen af kampene.

Så mon ikke der bliver masser af spilletid til Palestra?
Rossoneri:
Du mener ik det er pengene der taler her??? Og en agent som ser pengene her??
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Annonce