Snak

Mere indhold efter annoncen
Nu har snakken været oppe at vende, men hvem synes I kunne være det gode alternativ, for lad os være ærlige - det er et alternativ vi skal se os efter.

Jeg synes Dan N´doye er spændende.
Cambiaso har jeg ikke fidus til, og da slet ikke i en byttehandel med Frattesi. Skide være med at det skal være en med italiensk pas.

TAA, ved jeg ikke nok om. Men umildbart, baseret på navn og merit, den største/bedste vi kan hive ind.

Hvem har I fidus til?
@nick
Tænker vi begge har givet vores mening til kende.

Jeg anser det for relativt logisk, at Palestras valg af Chelsea kunne være sportsligt. Det står dig selvsagt frit for a mene, at det ikke er en mulighed.

Jeg kender, som sagt, ikke Palestras bevæggrund(e) for sit valg. Og det ville ærligt talt undre mig, hvis du gør.

Og jeg tænker heller ikke, at vi når langt ved at diskutere synsninger.

Tak for snakken.
Nu har snakken været oppe at vende, men hvem synes I kunne være det gode alternativ, for lad os være ærlige - det er et alternativ vi skal se os efter.


Der er ikke et alternativ der er tilnærmelsesvis godt nok, og ikke nogen realistiske transfers, der ikke er en gedigen nedgradering af startelleveren, samtidigt med, at det kan effektueres til en overkommelig pris. Ndoye, Henrique 2.0, en spiller med én god sæson på CV´et som aldrig har spillet positionern før, er velsagtens det bedste eksempel på noget der er dømt til at gå galt, men samtidig er dyr, blot fordi han spiller i England.

Det er derfor, det er en så stor lortesituation. For fjerde transfervindue i træk står Marotta og kompagni med håret i postkassen, og stille og roligt kan vi se hvad Oaktrees transferstrategi fører til; en stagnation eller en decideret forværring af spillertruppen.

Samtidigt kan vi nu også skyde en hvid pil efter at sælge Luis Henrique og Diouf, fordi man kvantitativt ikke har råd til at sælge ud af det der burde være et overskudslager, da man slet og ret ikke har en starter til pladsen.
Så ikke alene kan Marotta og Oaktree ikke erstatte vores startere med noget nævneværdigt, vi hænger også på de (overprisede) fejlkøb de med Oaktress dekreren i stedet begav sig ud i.

Det er fremragende.
La prende Vecino.
@OC:
Der er ikke et alternativ der er tilnærmelsesvis godt nok.
Det er derfor, det er en så stor lortesituation. For fjerde transfervindue i træk står Marotta og kompagni med håret i postkassen.
100% enig - i hvert fald når vi taler alternativer som samtidig kan kategoriseres som plausible.

Da vi mistede Dumfries, gik Palestra som sagt fra nice to have til need to have.
Rossoneri:
Nej man skal ik være enig og bliver vi heller ik. :).
Selv tak

Sortogblå:
N´doye Sys jeg også er spændene!! Hurtigt og lidt undervurderet.

Cambiaso NOOOO. Never ever. Slet slet ik, er han ik venstrebenet?? Og ja han har ik den hurtighed og det der gennembrud i sig.

TAA: ja ham ser jeg sgu også gerne i klubben. Men hans løn tror jeg ik gør det muligt plus jeg tror Mourinho vil gøre brug af ham. Så tror slet ik den kommer på tale. Men han ville passe perfekt ind.

Men ja nu står vi med håret i postkassen, men de har vel en plan b. Men må også
Indrømme tror de føler sig taget et vis sted.
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Mere indhold efter annoncen
Annonce
N´doye Sys jeg også er spændene!! Hurtigt og lidt undervurderet.


Han render rundt og er horribel i Forest, og er wing, ikke wingback. Præcis ligesom Luis Henrique.
Derudover kommer han fra en engelsk klub, som kan være ret ligeglade med, at vi nok ikke vil betale overpris.

Cambiaso NOOOO. Never ever. Slet slet ik, er han ik venstrebenet?? Og ja han har ik den hurtighed og det der gennembrud i sig.


Jo, han er primært venstreback, og er normalvis en middelsumsspiller, men den her sæson har han været sløset og ufokuseret, især defensivt. Juventus-fansene hader ham.
En yngre Darmian, dog nok reelt dårligere og mindre konsistent.

men de har vel en plan b.


Sidst vi så en Plan B effektueret af ledelsen, var det Andy Diouf.

Held og lykke med det.
La prende Vecino.
Arrrrgh Diouf bliver ikk 1 valg på kanten det nægter jeg at tro på. Også derfor man netop ville hente en ny på den plads.

Spillet N´doye ikk wingback for Bologna? Det jeg ret sikker på. Og for landsholdet?
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Arrrrgh Diouf bliver ikk 1 valg på kanten det nægter jeg at tro på. Også derfor man netop ville hente en ny på den plads.


Det er ikke det jeg skriver.

Man vil hente en ny på pladsen, fordi Luis Henrique var et decideret fejlkøb (som man nu ikke kan afskibe), og man har solgt sin starter på pladsen, uden at have en afløser på plads.
La prende Vecino.
Sorry. Mig der læste forkert
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
OC:

Der er ikke et alternativ der er tilnærmelsesvis godt nok, og ikke nogen realistiske transfers, der ikke er en gedigen nedgradering af startelleveren, samtidigt med, at det kan effektueres til en overkommelig pris


Det er jeg enig i, sådan helt overordnet. Der er ikke nogen HWB der lige popper op og giver samme begejstring som Palestra.

Men nu ved vi jo ikke hvad prisen for N´Doye er, yderlig kender han til ligaen, og har et offensivt output (i hvert fald i Bologna) der var spændende, det er blandt andet derfor jeg indtil videre, synes han er spændende.

TAA, er nok for dyr, men her kender vi heller ikke til hvad der er op og ned.

Kayode, måske?
Annonce