Nu har snakken været oppe at vende, men hvem synes I kunne være det gode alternativ, for lad os være ærlige - det er et alternativ vi skal se os efter.
Jeg synes Dan N´doye er spændende.
Cambiaso har jeg ikke fidus til, og da slet ikke i en byttehandel med Frattesi. Skide være med at det skal være en med italiensk pas.
TAA, ved jeg ikke nok om. Men umildbart, baseret på navn og merit, den største/bedste vi kan hive ind.
Hvem har I fidus til?
Jeg synes Dan N´doye er spændende.
Cambiaso har jeg ikke fidus til, og da slet ikke i en byttehandel med Frattesi. Skide være med at det skal være en med italiensk pas.
TAA, ved jeg ikke nok om. Men umildbart, baseret på navn og merit, den største/bedste vi kan hive ind.
Hvem har I fidus til?