Snak

Mere indhold efter annoncen
Er det ikke lidt tankevækkende, at der er knap to timer til Zlatans præsentation og ikke billede kan dokumentere det obligatoriske lægetjek endnu. Jeg er ikke i tvivl om handlen - overhovedet -, men de seneste par dage har Sport.es og EMD.es ikke været nærige med billeder af hans gøren og laden.

Som sagt er det ikke fordi jeg frygter for handlen, men jeg er nok bare lidt spændt.
FCB
Forresten kan man følge præsentationen direkte på svensk TV4 fra klokken 18:35.
FCB
@ Multiplayer

Det er nok det sidste Guardiola vil gøre.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Zlatans force er jo - trods storkebenene - netop at han i feltet kan gafle alle bolde til sig ligesom Henry når han er oppe i fart i diagonalt løb er farligst, så jeg tror heller ikke at Guardiola vil ændre på det.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Det er iøvrigt en ret spændende handel for viser det sig at Barcelona med købet af Zlatan om muligt bliver endnu mere velspillende og målsøgende, så har Guardiola vel skrevet sig ind i historien som den mest drevne træner, da et salg af en målscorer af Eto´os format ikke ligefrem virker indlysende.

Det er flot, at du kan lukke lort ud, men det er jo sådan set ikke noget at være stolt af. Ethvert røvhul kan gøre det samme. Selv et rotterøvhul kan presse små klumper lort ud. Du bør virkelig stile efter mere her i livet end at kunne efterligne et ...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man placerer heller ikke en spilstation som Zlatan, der er ekspert i at modtage bolden med ryggen mod målet på kanten, hvor man skal være en helt anden type spiller, for at sætte sig igennem.

Det fysiske aspekt og evnen til at iscenesætte sine holdkammerater er nogle af Zlatans helt store forcer, men ikke i en kantrolle.

Og så skal man iøvrigt ikke overvurdere Zlatans i forhold til Eto´o større styrke i luftspillet, da Barca - hovedsagligt Daniel Alvés - naturligvis vil forsøge at drage fordel af det ekstra våben helt fremme, men kun i en grad, så det ikke går ud over det normale spilkoncept og kun tilfører en variation.

Hertil kan man så sige, at Barca mister aspektet i, at kunne bytte om på Messi og Eto´o, hvilket overraskede flere modstandere i udvalgte kampe sidste sæson, men omvendt betyder dette mindre, da Zlatan kommer med det samme, som man søgte i at rykke Messi ind centralt, mens man ikke taber kvalitet på kanten, hvor Eto´o jo kun sporadisk fandt sig til rette og camerouneserens bidrag i forh. til Messi lod meget tilbage at ønske.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
@ Razz

Det er fuldstændigt korrekt, og viser også, at ledelsen i klubben har en uindskrænket tro på Guardiola, hvilket naturligvis er en kæmpe fordel, da noget af det mest splittende i en storklub er, når der bliver sået tvivl om træneren.

Denne handel er umiddelbart ulogisk og det er vel heller ikke utænkeligt, at Barca havde fået en forlængelse i stand med Eto´o, hvis Guardiola virkelig havde ønsket et fortsat samarbejde, men Guardiola startede sommeren med at afvise at fortsætte med Eto´o i truppen, hvilket om noget viser, at skiftet Eto´o/Zlatan var øverste prioritet hos træneren.

Villa havde været ca. 20 mill. € billigere end Zlatan, men Guardiola fik sin mand - så nogen panikhandel kan det vist ikke tilskrives at være.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Villa 50
Zlatan 45

Eto var omkostninger, fordi ingen ville købe ham, og hans løn ville være udgifter + ubalance i truppen.

Så man slap af med omkostninger + købte Zlatan for 45 mill.

Færdig snak.
Banned af en korrupt moderator . Bold.dk mods-team er en flok tøser med tungen langt op i røven på PL-fans
Det indlæg forstod jeg så ikke lige.
Kopieret fra Liverpool-tråden d. 17. maj 2025 : "Her fra skal i øvrigt lyde et tillykke og et tak til Barcelona for at redde fodbolden."
Det ser ud til at man kan se Zlatans præsentation direkte på fcbarcelona.dk om øjeblik
Banned af en korrupt moderator . Bold.dk mods-team er en flok tøser med tungen langt op i røven på PL-fans
Annonce