Snak

Mere indhold efter annoncen
http://www.fcbarcelona.d…0720093.htm

Lige her kan man se ham blive præsenteret, dog forsinket vist..
Stolt Tottenham-fan!
Ja, det er selve mødet som er forsinket, ikke billederne :D
Banned af en korrupt moderator . Bold.dk mods-team er en flok tøser med tungen langt op i røven på PL-fans
Ja, sidder og overvejer om det bliver idag, han bliver præsenteret?
Stolt Tottenham-fan!
Fantastiske nyheder at komme "hjem til" efter en velfortjent ferie!

Med købet af Zlatan, foruden Maxwell og Keirrison, samt Henriques hjemvenden er der for alvor lagt op til endnu en succesfuld sæson.

Ligeledes at dømme ud fra de 2 foreløbige træningskampe fortsætter vores fremragende ungdomsarbejde med at bære frugt.

Hvad angår dagens præsentation af den kære Zlatan, ser det ud til, at der er minimum 60.000 på lægterne!
Tillykke med Ibra, han bliver en succes i Barcelona.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hehe han er godt nok glad, ham Laporta.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Ganske fremragende udtalelser af Zlatan allerede fra første dag!
Jeg begynder ligeså stille at kunne lide den mand :D

Stolt Tottenham-fan!
Goal.com nævner 75.000 tilskuere derude (:
FCK
Hvor stor indflydelse tror i at Nike har haft på Zlatan handlen?
"I have a very good relationship with Mourinho and I respect him, but I don't like him going to Real Madrid and as a result I don't wish him any success there. Hopefully he will take them into the Segunda Division," Joan Gaspart.
Annonce