Jeg håber sandelig ikke vi henter en nulbon alá C. Poulsen. Der må kunne hentes langt bedre alternativer end Juves 5 valg på midtbanen. Der var tidligere rygter om, at vi skulle være interesseret i PSV´s Afellay, hvilket i mine øjne lyder langt mere tiltalende grundet overnævnte spillers alder og alsidighed.
Cáceres´ eventuelle afgang vil jeg ikke begræde synderligt, nu når Henrique er hentet hjem og vi meldes interesseret i Chygrynskiy.
http://fcbtransfers.blog…ing-up.htmlHvad angår Zlatans præsentation, så må man da sige, at folk mere eller mindre gik amok i går.
http://www.youtube.com/w…oedIDFZCnU4I øvrigt har klubben med købet af Zlatan efterlevet mine ønsker om en spiller, der mere eller mindre er komplet, samt uden tvivl er en bedre fodboldspiller end Eto´o. Jeg er overbevist om, at Zlatans målhøst kun kan øges, når denne får Xavi, Iniesta, Messi, Henry, Alves, Yaya mfl. som medspillere. Med andre ord, I can´t wait!