Snak

Mere indhold efter annoncen
Hehe.. Sgu lidt naivt af den Real-fan at komme væltende i rivalens trøje! Den skulle han nok have ladt blive hjemme...

"Jeg håber sandelig ikke vi henter en nulbon alá C. Poulsen. Der må kunne hentes langt bedre alternativer end Juves 5 valg på midtbanen. Der var tidligere rygter om, at vi skulle være interesseret i PSV´s Afellay, hvilket i mine øjne lyder langt mere tiltalende grundet overnævnte spillers alder og alsidighed."

Du laver ikke en sammenligning af Poulsen vs Afellay vel!?
AC Milan Campioni D\'Italia 2011. Forza Rossoneri!
@ Stodderkongen

Det havde jeg faktisk ikke set, men du har fuldstændig ret i at r4iney=soldatino!! Fordi i diverse italienske tråde kommer Soldaten sgu også altid væltende med et eller andet provokerende/negativt:) Hehe.. Ku faktisk være sjovt hvis det var en og samme person!
AC Milan Campioni D\'Italia 2011. Forza Rossoneri!
Jo, det fremgår da også tydeligt af mit indlæg, skulle jeg mene.

Naturligvis spiller de ikke samme position, Poulsen er udpræget defensiv midt, dog kan Afellay ligeledes agere central midtbanespiller foruden venstre -og højrefløj og offensiv midt.

Han ville hvert fald uden tvivl være en mere fornuftig, alsidig samt langsigtet forstærkning.

Forstår ikke helt sammenligningen! Fordi som jeres hold ser ud nu mangler i ikke en type som Afellay som kan dække alle offensive pladser, men derimod en gardering til Yaya da i vel skal op og spille 70 kampe i år! Og på balancepladsen som Yaya spiller ville jeg da være noget mere tryk ved at have en Poulsen som gardering fremfor en Afellay!
AC Milan Campioni D\'Italia 2011. Forza Rossoneri!
Så blev det officielt. Keirrison til Benfica på en ét årig lejekontrakt, dog med option på yderligere 1 år. Såfremt Barca ikke vælger at beholde ham til næste sommer.

Umiddelbart en rigtigt fin klub at videreudvikle ham i.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
En så alsidig spiller som Afellay kan altid bruges. I øvrigt er vi godt garderet i defensiven, da vi har Yaya, Toure og Busquets. De 2 førstnævnte tager som bekendt til ANC til januar, men dette sagn burde Busquets kunne dække, ellers trækker Pep en kanin op af lommen, som tilfældet var det med Busquets sidste år. Vores ungdomsafdeling er heller ikke ligefrem dårlig til, at producere nye stjernespillere, så det er ikke utænkeligt, at Pep allerede har en spiller i tankerne, der kan være med til at aflaste Busquets de 4 uger Yaya og Keita er væk.

Med en Afellay i truppen har man en spiller der mere eller mindre uden problemer kan aflaste Xavi, Iniesta og de 2 fløje.

Poulsen har absolut intet at gøre i Barcelona.

Hvad angår Keirrison, så er det fornuftigt, at denne lejes ud til en så sympatisk traditionsklub som Benfica. Nu når det ikke blev et spansk hold, så er Portugal vel nok det bedste bud.
PLus at han, som nævnt at andre, kan så Guldkaninen af holdet.

Hæ hæ.
Why dont you ask him? Because he doesnt row He doesnt ROW? No, he DOESNT row. Ah. I see what you mean.
Vil give dig ret i at Poulsen ikke er god nok til Barca! Jeg så ham hellere i Atletico, Sevilla eller Villarreal. Der vil han være en profil!!

Det var bare mere om du lavede en spillermæssig sammenligning af Poulsen og Afellay fordi det er umuligt da de jo spiller forskellige steder på banen!

Dog mener jeg ikke at Afellay er god nok, og desuden har i flere spændende unge spillere til at dække ind på de pladser, så der vil jeg nu mene at et indkøb af Afellay ville være dumt i den forstand at i har flere spillere i netop jeres glimrende ungdomsrække, som viser rigtig gode evner..!
AC Milan Campioni D\'Italia 2011. Forza Rossoneri!
Soldatino og jeg er ikke samme person, få evt. Sir C til at tage en IP history på hver vores brugere, hvis I vitterlig er så besatte over det. Jeg har kun én profil.

Tilbage til debatten.
Real Madrid siden slutningen af 80'erne.
Det var skam heller ikke en sammenligning på tværs af de 2 profiler, blot generel ævl og bævl om, hvem jeg foretræk som midtbaneforstærkning af de 2.

Fabregas havde naturligvis været mere ideel, men dog ikke realistisk i år.
Annonce