Hehe.. Sgu lidt naivt af den Real-fan at komme væltende i rivalens trøje! Den skulle han nok have ladt blive hjemme...
"Jeg håber sandelig ikke vi henter en nulbon alá C. Poulsen. Der må kunne hentes langt bedre alternativer end Juves 5 valg på midtbanen. Der var tidligere rygter om, at vi skulle være interesseret i PSV´s Afellay, hvilket i mine øjne lyder langt mere tiltalende grundet overnævnte spillers alder og alsidighed."
Du laver ikke en sammenligning af Poulsen vs Afellay vel!?
"Jeg håber sandelig ikke vi henter en nulbon alá C. Poulsen. Der må kunne hentes langt bedre alternativer end Juves 5 valg på midtbanen. Der var tidligere rygter om, at vi skulle være interesseret i PSV´s Afellay, hvilket i mine øjne lyder langt mere tiltalende grundet overnævnte spillers alder og alsidighed."
Du laver ikke en sammenligning af Poulsen vs Afellay vel!?
AC Milan Campioni D\'Italia 2011.
Forza Rossoneri!