@Emporer
Yaya og Toure er en og samme person.
Selvfølgelig har vi ikke brug for affelay, der er en grund til at vi skilte os af med Hleb, som kan dække (mere eller mindre) samme positioner.
Et Poulsen skifte ville give mening i mine øjne. Han er billig, brokker sig ikke over en bænketjans og så er han uhyggelig god taktisk. Eneste minus er at han ikke i tilstrækkelig nok grad, udfylder det fysiske tomrum der er, når Yaya ikke er på midtbanen.
Det er et problem at have en midtbane, der skriger på en afrikaner, når ANC bliver spillet. Forfærdeligt timet turnering, selvom der ikke er ret mange andre tidspunkter de kan spille den på, pga. varmen.
Findes der er ikke en eller anden stor sort franskmand, vi kan hente billigt?
Yaya og Toure er en og samme person.
Selvfølgelig har vi ikke brug for affelay, der er en grund til at vi skilte os af med Hleb, som kan dække (mere eller mindre) samme positioner.
Et Poulsen skifte ville give mening i mine øjne. Han er billig, brokker sig ikke over en bænketjans og så er han uhyggelig god taktisk. Eneste minus er at han ikke i tilstrækkelig nok grad, udfylder det fysiske tomrum der er, når Yaya ikke er på midtbanen.
Det er et problem at have en midtbane, der skriger på en afrikaner, når ANC bliver spillet. Forfærdeligt timet turnering, selvom der ikke er ret mange andre tidspunkter de kan spille den på, pga. varmen.
Findes der er ikke en eller anden stor sort franskmand, vi kan hente billigt?
If there´s anything more important than my ego on his ship, I want it caught and shot