Snak

Mere indhold efter annoncen
@Emporer

Yaya og Toure er en og samme person.

Selvfølgelig har vi ikke brug for affelay, der er en grund til at vi skilte os af med Hleb, som kan dække (mere eller mindre) samme positioner.

Et Poulsen skifte ville give mening i mine øjne. Han er billig, brokker sig ikke over en bænketjans og så er han uhyggelig god taktisk. Eneste minus er at han ikke i tilstrækkelig nok grad, udfylder det fysiske tomrum der er, når Yaya ikke er på midtbanen.

Det er et problem at have en midtbane, der skriger på en afrikaner, når ANC bliver spillet. Forfærdeligt timet turnering, selvom der ikke er ret mange andre tidspunkter de kan spille den på, pga. varmen.

Findes der er ikke en eller anden stor sort franskmand, vi kan hente billigt?
If there´s anything more important than my ego on his ship, I want it caught and shot
"Soldatino og jeg er ikke samme person, få evt. Sir C til at tage en IP history på hver vores brugere, hvis I vitterlig er så besatte over det. Jeg har kun én profil."

Ja, vi er så besatte at vi ikke kan tænke på andet:)

@ The Emperor

Cesc skal nok havne i Barca engang, selvom jeg faktisk ikke kan se hvem man lige skulle pille af. Måske når Henry blir for gammel, så ku man jo smide Iniesta ud på kanten og ligge Cesc ind ved siden af. Men indtil det sker, synes jeg man skal vente med at hente ham!
AC Milan Campioni D\'Italia 2011. Forza Rossoneri!
<blockquote>Yaya og Toure er en og samme person.</blockquote>

?

<blockquote>Selvfølgelig har vi ikke brug for affelay, der er en grund til at vi skilte os af med Hleb, som kan dække (mere eller mindre) samme positioner.</blockquote>

Læs mit seneste indlæg.

"Det var skam heller ikke en sammenligning på tværs af de 2 profiler, blot generel ævl og bævl om, hvem jeg foretræk som midtbaneforstærkning af de 2.

Fabregas havde naturligvis været mere ideel, men dog ikke realistisk i år."

<blockquote>Et Poulsen skifte ville give mening i mine øjne. Han er billig, brokker sig ikke over en bænketjans og så er han uhyggelig god taktisk. Eneste minus er at han ikke i tilstrækkelig nok grad, udfylder det fysiske tomrum der er, når Yaya ikke er på midtbanen.</blockquote>

Hvorfor købe en bestemt spiller (Poulsen) til en specifik plads, hvor vi i forvejen ville være ganske udmærket besat i de 3-4 uger Keita og Yaya forventes at være væk? Med den forestående køb af Chygrynskiy kan både Pique og Marquez rykkes op på den defensive midt, foruden Busquets, som bestemt er opgaven voksen og de mulige nye canteranos.

Det jeg vil frem til er, at Afellay ville være en langt mere spændende og alsidig spiller, at have i folden, fremfor Juves 5 valg. Med et evt. køb af ham kunne man endda slå 2 fluer med et smæk, da denne ligeledes kan agere venstre fløj, hvoruden Xavis og Iniestas plads.

De var jo ikke tilfældigt, at han blev rygtet til klubben for godt 10-14 dage siden, som et muligt emne til midtbanen.

80Ronaldinho:

Både den nuværende ledelse samt Rosell skulle eftersigende være meget interesserede i Fabregas. Hvad angår hvem han evt. ville afløse, så er Xavi et meget godt bud. Det kan meget vel blive en realitet allerede til næste år, når der er præsidentvalg.
XAVI!!!!! Hvorfor i alverden Xavi!?!?! Har de da tabt forstanden!?! Xavi er pt verdens bedste spilfordeler! Så havde jeg bedt Cesc om at blive i Arsenal..!

Edit: Og bare fordi Poulsen er siet fra i Juventus gør det ham nu ikke til en dårlig fodboldspiller!! Så skulle det også have været helt åndssvagt dengang Milan købte Pirlo i Inter, fordi han da ikke var i nærheden af spilletid!
AC Milan Campioni D\'Italia 2011. Forza Rossoneri!
Han laver sjov med dig, BarcaSoci.
...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er naturligvis indflysende for de fleste, at et evt. forestående køb af Fabregas næste år ikke nødvendigvis betyder, at Xavi skal afskibbes eller på bænken. Det siger sig selv. Klubbens intention ville højst sandsynligt være, at han stille og roligt skulle afløse Xavi. Men til den tid er præsidenten, spillertruppen og muligvis træneren en anden, så den snak kan man tage til den tid.

Ja og? Derfor kan jeg vel godt have den holdning, at manden ikke har noget at lave på Europas bedste hold.

I øvrigt kan du ikke sammenligne det med Pirlo-købet, da det var en del af en byttehandel, samt at Pirlo var langt yngre og et mere eller mindre uskrevet blad. Men nok om det.
Pirlo var da mere eller mindre gået i glemmebogen, selvom han havde brillieret på U21-landsholdet!
Men min pointe er bare at selvom man måske ikke har succes et sted, kan man godt have succes i en anden topklub.
Mindes heller ikke at Maradona var den store succes i Barca, som han så blev i Napoli istedet, men her er jeg muligivis for ung til at kunne huske rigtigt!
AC Milan Campioni D\'Italia 2011. Forza Rossoneri!
Men min pointe er bare at selvom man måske ikke har succes et sted, kan man godt have succes i en anden topklub.


Naturligvis, men den præmis gør jo ikke, at Poulsen skulle være synderligt mere aktuel end andre.
CP er jo netop aktuel, fordi han kommer til at spille så lidt.

Det er en af de vigtigste pointer. Uanset hvem vi køber til midtbanen, vil spilleren komme til at se mange kampe fra bænken, og så kan vi ligeså godt have en spiller, der adskiller sig fra de andre typer. Vi har rigeligt med klejne spillere, der kan noget med bolden - de kommer i hobetal fra vores ungdomsakedemi, så det vil være dumt at købe nogen der bare tager pladsen fra de unge.

Det vil CP ikke gøre, da han også fint ville kunne supplere en Busquets og Xavi/iniesta på banen, når en stilling bare skal køres stille og roligt hjem. Og så dårlig er han bestemt heller ikke med bolden.

Jeg tror han kan blive aktuel, men meget afhænger af Caceres handlen. Kommer han ikke til Juve, tror jeg heller ikke CP kommer til Barca.
If there´s anything more important than my ego on his ship, I want it caught and shot
Afellay kan vel også affinde sig med en lignende rolle. Han ville dog naturligvis få mere spilletid, grunden hans alsidighed, da han ville kunne aflaste betydelig flere spillere end Poulsen.

Han er 1.80 ifølge PSV´s officielle hjemmeside, så helt klejn er han nu ikke. Poulsen er 1.83.

Jeg håber inderligt, at Poulsens agent taler sandt, når han nævner, at Barca ikke har kontaktet ham.

http://fcbtransfers.blog…player.html
Annonce