Snak

Mere indhold efter annoncen
.
"I have a very good relationship with Mourinho and I respect him, but I don't like him going to Real Madrid and as a result I don't wish him any success there. Hopefully he will take them into the Segunda Division," Joan Gaspart.
Mht. til Afellay, hvor meget kender du så til ham? Følger du Hollandsk fodbold, eller baserer du din analyse på YouTube klip?
Real Madrid siden slutningen af 80'erne.
@BarcaSoci

Nu var hans indlæg tydeligvis ironisk. Synes sådan set også det var ganske morsomt. Nike og Nick er jo nemt at forveksle, hvorfor han vel har ment den lå lige til højrebenet.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
@ The Emperor

Makelele er også en bette spiller, men der er væsentlig mere fysik i ham i forhold til Afellay, og det er det samme med Poulsen som også har væsentlig mere fysik. Afellay vil ikke kunne spille særlig godt som defensiv midt, og offensivt har de spændende unge spillere som er bedre at satse på end at spendere alt for meget på Afellay, som jo er profil i PSV, derfor vil de garanteret have en ordentlig sum penge..!
AC Milan Campioni D\'Italia 2011. Forza Rossoneri!
80Ronaldinho:

Jeg synes selv jeg gør mit for, at virke så pædagogisk som muligt, men jeg kan se, at det af en eller anden grund ikke bærer frugt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@NUFC Dinho

Fint, jeg var lidt for hurtigt ude af startblokken - lad mig da blot konstatere, at det er/var humor på et hidtil uset lavt niveau. Kan ihvertfald ikke se det åbentlyse eller ironiske i indlægget. (men sådan er vi så forskellige c",)
"I have a very good relationship with Mourinho and I respect him, but I don't like him going to Real Madrid and as a result I don't wish him any success there. Hopefully he will take them into the Segunda Division," Joan Gaspart.
Crouch er to meter høj næsten, men stadigt klejn. Det vigtige er som sådan ikke højden, selvom den er af betydning, men om spilleren komplenmenterer resten af midtbanen. Poulsen er ikke sindssygt høj, men nærkampsstærk hvilket er det vi har brug for.

Men vi må jo nok bare erkende, vi vil have to forskellige typer til midtbanen. Du vil have endnu en offensiv midtbanespiller, jeg en stærk defensiv spiller. Vi bliver ikke enige.
If there´s anything more important than my ego on his ship, I want it caught and shot
Og vi tæller endnu et syrligt, intetsigende, og ubrugeligt indlæg fra kongen af "mundlort" Señor r4iney !
"I have a very good relationship with Mourinho and I respect him, but I don't like him going to Real Madrid and as a result I don't wish him any success there. Hopefully he will take them into the Segunda Division," Joan Gaspart.
Hvad vil det med en 4 defensiv midt, når de direkte afløserer for Xavi og Iniesta sidste sæson hed Gudjohnsen og Hleb?

Og i øvrigt har klubben ikke meldt ud, at de specifikt leder efter en defensiv midt, hvilket deres interesse i Afellay bekræfter. Og nej, man er nødvendigvis ikke kropsstærk fordi, at man 1.80 (intet specielt i øvrigt), men Afellay, men synes nu Iniesta og Xavi klarer det fint alligevel. Husk på, at Afellay ikke er defensiv midt, men central midtbanespiller, der samtidig kan spille på begge fløje, samt den offensive midt.

@ The Emperor

Var sådan set bare fordi du lavede en sammenligning i at man med højden også har fysik, hvilket ikke er korrekt!
AC Milan Campioni D\'Italia 2011. Forza Rossoneri!
Annonce