Hvis jeg nu lige skulle svinge den tilbage til dig. Så er min påstand at Neestrup er færdig hvis FCK kun bliver nummer 3.
Snak
Redigerettors 15. feb 2024
Det tror jeg ikke. Ståle blev først fyret da vi missede Europæisk gruppespil 20/21 sæsonen.
Neestrup har vundet 2 Danske mesterskaber i træk og er kommet i CL 2 gange i træk, så han har opbygget lang snor.
Derimod har Thomas Thomasberg ikke nogle præstationer at falde tilbage på. Så der er ekstra press på ham til at levere.
Bo røg efter sølv, en pokal titel og videre fra gruppespil. Hvorfor tror du Thomas Thomasberg får længere snor?
Neestrup har vundet 2 Danske mesterskaber i træk og er kommet i CL 2 gange i træk, så han har opbygget lang snor.
Derimod har Thomas Thomasberg ikke nogle præstationer at falde tilbage på. Så der er ekstra press på ham til at levere.
Bo røg efter sølv, en pokal titel og videre fra gruppespil. Hvorfor tror du Thomas Thomasberg får længere snor?
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.
tors 15. feb 2024
Jeg føler mig nu ganske overbevist om at TT har lang snor. Især fordi man nok ikke ønsker at skifte retning endnu engang på nuværende tidspunkt.
Men det afhænger jo nok også lidt af hvordan man taber mesterskabet. Leverer vi nu et flot forår men FCK eller Brøndby bare smadrer 2,5 point i snit, så er det jo lidt sådan det er. Laver vi en Nordsjælland er han nok mere udsat.
Men det afhænger jo nok også lidt af hvordan man taber mesterskabet. Leverer vi nu et flot forår men FCK eller Brøndby bare smadrer 2,5 point i snit, så er det jo lidt sådan det er. Laver vi en Nordsjælland er han nok mere udsat.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Redigerettors 15. feb 2024
Bo røg efter sølv, en pokal titel og videre fra gruppespil. Hvorfor tror du Thomas Thomasberg får længere snor?
Bla fordi man fyrede Bo og ikke mindst ham Spanieren, hvor man endda meldte ud man ville i gang med en markant ændring i spillestilen. Nu hyrede man så TT som tredie træner på kort tid og ville tilbage til det man vidste fungerede,
Hvis man også må melde pas på Thomasberg bliver den eftterhånden svær ikke at føre tilbage på den sportslige ledelse - så mon ikke selvsamme sportslige ledelse vil gøre meget for TT bliver en succes?
At man så også udefra får fornemmelsen at han passer meget godt
som den mellemledertype FCM tidligere har talt om deres træner som er mit subjektive indtryk, men der slår han mig bare som mere suited end Bo var.
Jeg tror han har meget lang snor i Herning.
If you know, you know.
tors 15. feb 2024
Jeg tror heller ikke Neestrup ryger, men det var blot en illustration af at der er mange scenarier. Hvordan man kommer frem til dem er jo det ubekendte.
Hvis nu FCK spiller som en pose nødder og leverer de samme 1,3 i snit mod top 6, som de har gjort i denne sæson. Tror du så han sidder sikkert i sædet?
Grunden til at Bo blev fyret, og som du sikkert glemmer, er at FCM førte ligaen nogle runder før vinterpausen med 9 point. Det blev smidt på gulvet og vi endte med en andenplads. Så vi vandt ikke en andenplads, vi tabte en første plads.
Han spillede meget defensivt, altid med 5 i bagkæden.
I FCM bliver træneren ikke kun målt på resultater. Jeg ved ikke om du er klar over det, men FCM bruger data rigtig meget. På alle de (for FCM) vigtige parameter bonede hans hold ud helt i bund. Det er indlæg i feltet, skud på mål etc. Næsten samtlige ting som FCM måler sig på var skidt for Bo.
Der blev spillet noget dårligt fodbold og det var en lidelse at se på ind imellem.
Men der er intet ondt blod mellem Bo og FCM. Jeg tror godt han vidste hvor han skulle levere.
Alt det leverer TT på. Derfor er jeg ret overbevist om at han ikke bliver fyret sådan lige med det samme. Det og så den lille krølle, at Steinlein nok ikke kommer til at se godt ud hvis der skal fyres endnu en træner.
Hvis nu FCK spiller som en pose nødder og leverer de samme 1,3 i snit mod top 6, som de har gjort i denne sæson. Tror du så han sidder sikkert i sædet?
Grunden til at Bo blev fyret, og som du sikkert glemmer, er at FCM førte ligaen nogle runder før vinterpausen med 9 point. Det blev smidt på gulvet og vi endte med en andenplads. Så vi vandt ikke en andenplads, vi tabte en første plads.
Han spillede meget defensivt, altid med 5 i bagkæden.
I FCM bliver træneren ikke kun målt på resultater. Jeg ved ikke om du er klar over det, men FCM bruger data rigtig meget. På alle de (for FCM) vigtige parameter bonede hans hold ud helt i bund. Det er indlæg i feltet, skud på mål etc. Næsten samtlige ting som FCM måler sig på var skidt for Bo.
Der blev spillet noget dårligt fodbold og det var en lidelse at se på ind imellem.
Men der er intet ondt blod mellem Bo og FCM. Jeg tror godt han vidste hvor han skulle levere.
Alt det leverer TT på. Derfor er jeg ret overbevist om at han ikke bliver fyret sådan lige med det samme. Det og så den lille krølle, at Steinlein nok ikke kommer til at se godt ud hvis der skal fyres endnu en træner.
tors 15. feb 2024
Helt enig Mads!
Tror også viber varsomme denne gang, Bo røg også fordi de underliggende parametre ikke var gode og man så ikke den udvikling man ønskede.
Men ift resultater så var fyringen ekstrem hård og man fik måske en også en anelse storhedsvanvid. Nu erkender man måske lidt mere hvilke dyder vi skal være gode til og går lidt mere back to basic.
Tror også viber varsomme denne gang, Bo røg også fordi de underliggende parametre ikke var gode og man så ikke den udvikling man ønskede.
Men ift resultater så var fyringen ekstrem hård og man fik måske en også en anelse storhedsvanvid. Nu erkender man måske lidt mere hvilke dyder vi skal være gode til og går lidt mere back to basic.
Redigeretfre 16. feb 2024
Jeg hørte lige Sort Snaks optakt til foråret, det er jo interessant som altid. Det var gået min næse forbi, at Brøndby også er en anelse ramt på skadesfronten med både Kvistgaarden og Alves tvivlsom - det udover Tshiembe og Vanlerbeghe der helt sikkert er ude med hhv. karantæne og skade. Det efterlader i hvert fald et forsvar der er ramt på bredden, ligesom jeg har indtryk af at Kvistgaarden er voldsom vigtig for især deres presspil. Det vil klart være en bét for dem at undvære dem. Men lad os nu se.
Fra vores side lyder det til at Franculinho stadig ikke træner med, så det må forventes, at han ikke er klar til at starte søndag. Spørgsmålet er, om han var tiltænkt at starte i første omgang. Håber han er klart til at afgøre det hele med en indskiftning efter 70. min.
Fra vores side lyder det til at Franculinho stadig ikke træner med, så det må forventes, at han ikke er klar til at starte søndag. Spørgsmålet er, om han var tiltænkt at starte i første omgang. Håber han er klart til at afgøre det hele med en indskiftning efter 70. min.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
fre 16. feb 2024
Ja det var også gået min næse forbi.
I denne kamp mener jeg klart BIF er hårdest ramt. Jeg kan sagtens se det smarte i at starte Ola og så havde det været en fordel at have Francu fra bænken.
Mit gæt er at begge hold scorer og 1-1 hælder jeg nok mest til. Vil ikke blive overrasket om enten gul eller sort tog en 2-1´er, men tror begge hold scorer.
"Vi ses, på stadion" ;)
I denne kamp mener jeg klart BIF er hårdest ramt. Jeg kan sagtens se det smarte i at starte Ola og så havde det været en fordel at have Francu fra bænken.
Mit gæt er at begge hold scorer og 1-1 hælder jeg nok mest til. Vil ikke blive overrasket om enten gul eller sort tog en 2-1´er, men tror begge hold scorer.
"Vi ses, på stadion" ;)