Nu er det ingen skam at tabe i Brøndby.
Som jeg lige ser det, så var det Brøndby´s keeper der gjorde at FCM kom til at se rimeligt uskarpe ud. Især det skud fra Cho var godt taget, for skuddet var hårdt og sat langt ud til siden. Man kunne se i slow at keeperen allerede sprang derud før Cho skød. Så det var et sats med gevinst.
Til gengæld, så smed Simsir et hav af bolde væk. Men det er lidt underligt, for han havde også nogle gode aktioner, men jeg syntes ikke han virkede klar til forårspremieren. Især det skud han havde alene mod målmanden skulle han have scoret på.
Men så igen, der går nok en del kampe inden deres keeper spiller sådan en kamp igen.