Ja jeg forstår det jo heller ikke helt. Det samme med vores fanpodcast, de mener også sæsonen er ovre nu nærmest.
Svært at bedømme noget ud fra den kamp mod bif, ja det er da hamrende skuffende, især med en mand i overtal, men vis mig en kamp hvor man taber og man ikke er vildt skuffet?
Vi kunne ikke rigtig lirke bif op. Vi brændte et straffe, vi havde en på overliggeren, vi havde et mål annulleret for en lille offside (måske var den også røget på frispark. Juninho brænder en direktør sent, Simsir brænder alene mod keeperen.
Det antal chancer, var blot én af dem gået anderledes, kunne det meget meget vel være at man fik et helt andet resultat og så havde alle været i himlen nu og vi havde været ih og åh så gode.
Svært at bedømme noget ud fra den kamp mod bif, ja det er da hamrende skuffende, især med en mand i overtal, men vis mig en kamp hvor man taber og man ikke er vildt skuffet?
Vi kunne ikke rigtig lirke bif op. Vi brændte et straffe, vi havde en på overliggeren, vi havde et mål annulleret for en lille offside (måske var den også røget på frispark. Juninho brænder en direktør sent, Simsir brænder alene mod keeperen.
Det antal chancer, var blot én af dem gået anderledes, kunne det meget meget vel være at man fik et helt andet resultat og så havde alle været i himlen nu og vi havde været ih og åh så gode.