Hej Nande.
Det her er sagt med størst mulig respekt.
Der er ikke noget mere trættende end at høre på folk belære folk om at der er én spillestil og den skal alle praktisere. Please hav lidt respekt for at fodbold kan spilles effektivt og godt på så mange måder.
Klassisk, Barca vs Real. Nogen elsker barcas stil, jeg synes det er røvhamrende kedeligt at kigge på.
Du svarer desuden selv på det. FCM havde i anden halvleg ligegyldige 55% men gjorde intet godt med den. Vi havde alle dage købt 50%, men et hav af chancer skabt og gerne 2 mål, frem for st vinde kampen på boldbesiddelse.
Jeg forventer ikke at du svare, for det gør du jo alligevel aldrig.
Det her er sagt med størst mulig respekt.
Der er ikke noget mere trættende end at høre på folk belære folk om at der er én spillestil og den skal alle praktisere. Please hav lidt respekt for at fodbold kan spilles effektivt og godt på så mange måder.
Klassisk, Barca vs Real. Nogen elsker barcas stil, jeg synes det er røvhamrende kedeligt at kigge på.
Du svarer desuden selv på det. FCM havde i anden halvleg ligegyldige 55% men gjorde intet godt med den. Vi havde alle dage købt 50%, men et hav af chancer skabt og gerne 2 mål, frem for st vinde kampen på boldbesiddelse.
Jeg forventer ikke at du svare, for det gør du jo alligevel aldrig.