Mærkeligt at have Chelsea - Liverpool på samme kanal som AGF - FCM.
Ingen optakt, ingen forudsigelser og interviews.
Hvad hvis kampen går i overtid?
Det er sgu en ommer.
Ingen optakt, ingen forudsigelser og interviews.
Hvad hvis kampen går i overtid?
Det er sgu en ommer.