Det ser ud til at de er kommet mere med nu. Men det er utroligt skuffende at det eneste de gode spillere kan, er at losse den frem til en angriber. Der så i øvrigt taber den.
Det er nu 5 gang de kommer igennem over i højre side på kontra. Det er sgu ikke ok.
Det er nu 5 gang de kommer igennem over i højre side på kontra. Det er sgu ikke ok.