Snak

Mere indhold efter annoncen
Det ser ud til at de er kommet mere med nu. Men det er utroligt skuffende at det eneste de gode spillere kan, er at losse den frem til en angriber. Der så i øvrigt taber den.
Det er nu 5 gang de kommer igennem over i højre side på kontra. Det er sgu ikke ok.
Stop nu med alle de fucking høje bolde og sørg for at få den ned og spil lidt mere rundt.
Det er pisse frusterende at se på.
Så er Paulinho ikke med mod FCK.
Men med det spil han har vist i dag og mod BIF, så kan det vist også være det samme.
Shit Lee er udfordrer og ja ingen Pau mod fck :( men pau har heller ikke været god endnu i 2024.

Meen hvem har været god i 2024 🙃
Det var ok der ikke var straffe. Han kunne aldrig nå bolden alligevel.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sådan mand.
Det hjalp at komme tilbage til 4-4-2 og få bolden ned på jorden.
Nu skal presset bare holdes i anden halvleg.
Jeg er enig. Var de på Lee så var det ikke straffe.

Generelt er vi jo ganske heldige at der står 1-1, nu må vi fandme til at vise noget.
Francu fra start af anden?
Paulinho. Kæmpe fucking klovn!
Nu må du vist videre.
Det er jo for vildt det her.
Nu stikker det helt helt af og bliver et grimt nederlag. Og 2 karantæner til fck. Mindst
Vildt
Annonce