Det bliver en interessant kamp.
FCK er det stærkeste udebanehold i Superligaen med 6 sejre 2 uafgjorte og 1 nederlag.
Derimod var man i efteråret tæt på at tangere rekorden for flest nederlag i Parken på et efterår.
Det vil ikke undre mig at i de 4 kampe vi spiller mod hinanden. Så får vi 2 sejre hver. Men alle sejrene bliver på udebane😂
FCK er det stærkeste udebanehold i Superligaen med 6 sejre 2 uafgjorte og 1 nederlag.
Derimod var man i efteråret tæt på at tangere rekorden for flest nederlag i Parken på et efterår.
Det vil ikke undre mig at i de 4 kampe vi spiller mod hinanden. Så får vi 2 sejre hver. Men alle sejrene bliver på udebane😂
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.