Snak

Mere indhold efter annoncen
25 minutter af optakten omhandler Roony. Hvad fanden er det der foregår?
Indtil videre er vi KLART det bedste hold. Kom nu drenge. Man skal scorer i sine gode perioder.
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Klasse, vi spiller dem helt rigtig i første halvleg, de har intet udover en halvsvupser fra Lössl.

Jeg bliver altid lidt træt når kommentatorer jo er med til st sætte en sandhed. Jeg ved den kommer enkelte gange, hvor de roser, men hvorfor siger de at det er pga fysisk at vi havde bolden 70-30 nærmest til vi scorer. Vi lukker dem helt ned og de smider den ene lange violin op i himlen efter den anden.
Ja vi smider også mange lange bolde, men sætter også spillet i store store dele af kampen. FCK bedre med efter vi scorede.
Bliver spændende at se om vi kan fortsætte med det gode spil.
Jeg kunne godt tænke mig at se Franculino snart, men jeg ved ikke hvem jeg ville tage ud. Syntes samtlige har spillet godt i første halvleg.
Jeg kan netop og se det er den agenda der kører i modstanderens tråd. Det er fair nok, det er en fan tråd.
Faktum:
FCK har 92 aflevering på egen banehalvdel, 58 på vores.
FCM har 84 på egen banehalvdel, 116 på deres.

Det er forskel på spillestil, vi spiller direkte, men hvorfor er det partout dårligt. Vores % er også højere.
Jeg siger ikke at vi spiller en suveræn kamp og dødunderholdende, men indtil nu, meget fornuftigt og klart bedre end dem.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Enig Kronen.
Men lad os gemme ham til 60. Jeg mener bestemt at både han og Osorio kan være med til at pynte.

Desuden ikke en god kamp af Rømer på bolden, det plejer være bedre. Håber han stepper lidt op.
Skal vi ikke bare være lidt ligeglade med hvad de mener inde i staden?

Fodbold er et smukt spil og der er mange måder at spille det på.
Enig Rømer har lavet en del fejlafleveringer. Han er ikke startet helt godt i den nye sæson.

Måske ham ud for Franculino :-D
Tør vi....
Så tabte han lige bolden på et farligt sted igen....
Jeg kan ikke mere, nu ved vi jo godt hvordan det hele ender
Annonce