Rolig nu. Charles er lige kommet på banen..
Snak
Redigeretfre 1. mar 2024
Jeg elsker Cho, men hans straffespark nærmer sig en parodi efterhånden.
Jeg forstår dog slet ikke kendelsen i første omgang.
Jeg forstår dog slet ikke kendelsen i første omgang.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
fre 1. mar 2024
Den var nu tæt på at være en til en med den vi fik dømt imod os sidste weekend.
Spilleren bliver fældet efter bolden er spillet.
Spilleren bliver fældet efter bolden er spillet.
fre 1. mar 2024
Hahahha og så Twitter-kongen Grabara der graver deres grav. Vi har ellers ikke været ret gode i de sidste 20 minutter.
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!
fre 1. mar 2024
Enig Mads. Håbløs straffe. Lidt ligesom Poulsens i sidste runde.
Men hvor er det smukt det her. Det er også bare så FCK’sk som det kan blive. Først GF nu det her 😂😂
Men hvor er det smukt det her. Det er også bare så FCK’sk som det kan blive. Først GF nu det her 😂😂
Redigeretfre 1. mar 2024
Hvor er det smukt.
Den var for Olsson.
FCK virker bare ikke særligt gode mod de gode hold i superligaen.
Mon ikke københavner pressen efterhånden begynder at finde ud af at FCM er en kandidat til guldet?
Vi slog pressens favorit med 4-5 spillere ude. Vi slog dem endda ret sikkert.
FCM har kun tabt 1, jeg skriver 1, kamp i de sidste 14. Det er sgu da klasse!
Lækkert
Den var for Olsson.
FCK virker bare ikke særligt gode mod de gode hold i superligaen.
Mon ikke københavner pressen efterhånden begynder at finde ud af at FCM er en kandidat til guldet?
Vi slog pressens favorit med 4-5 spillere ude. Vi slog dem endda ret sikkert.
FCM har kun tabt 1, jeg skriver 1, kamp i de sidste 14. Det er sgu da klasse!
Lækkert
fre 1. mar 2024
Tillykke med sejren til jer. I er sgu gode til at trække det længste strå i kampene mod os, og vi er generelt ikke glade for at spille mod jer kan man tydeligt se.
Men hvad mener du med, at vi er dårligere mod de gode hold udover mod jer? Vi har sejr og x mod Bif og fcn og nederlag, sejr mod Sif samt x og nederlag (hvor vi skulle have haft minimum x) mod GF.
Det skal selvfølgelig være bedre, men synes også godt vi kunne have lusket X med hjem i dag.
Igen, tillykke med sejren.
Men hvad mener du med, at vi er dårligere mod de gode hold udover mod jer? Vi har sejr og x mod Bif og fcn og nederlag, sejr mod Sif samt x og nederlag (hvor vi skulle have haft minimum x) mod GF.
Det skal selvfølgelig være bedre, men synes også godt vi kunne have lusket X med hjem i dag.
Igen, tillykke med sejren.
fre 1. mar 2024
Jeg har ikke den nyeste stilling top 6 mod hinanden, men inden vi startede 2024, lå I vidst lavest, tror der bliver henvist til det.
Meen, I er startet fint og spiller egentlig en rigtig god anden halvleg, så mon ikke det bliver ganske lige til der sidste.
Jeg trøster mig dog ved at jeg forventer at fck får det hårdt mod især os, bif og GF. Hvis holdene stiller sig ned og de to udsmidere og Kamil skal bringe bolden frem, så ser det ikke alt for farligt ud.
Meen, I er startet fint og spiller egentlig en rigtig god anden halvleg, så mon ikke det bliver ganske lige til der sidste.
Jeg trøster mig dog ved at jeg forventer at fck får det hårdt mod især os, bif og GF. Hvis holdene stiller sig ned og de to udsmidere og Kamil skal bringe bolden frem, så ser det ikke alt for farligt ud.